Follow my blog with Bloglovin

fredag 28 november 2014

Nu kan advent få komma..

 Heeeeeeeeeeeeej!
Bara kikar in som hastigast innan vi sticker och önskar er alla en 
alldeles extra härlig fredagskväll.
I köket har adventsljusstakarna och den stora stjärnan kommit upp.
Himmel så mysigt det blir..;)
Jag har velat byta ut de här ljusstakarna som jag köpt på coop för många år sedan.
Men nu är de ju supermoderna igen ju..
Jag är inget superfan av mässing men oxid som dessa är i gillar jag..
Så joo de får allt hänga med några år till.
Nix nu måste jag rusa..
Kraaaaaaaam Katarina

11 kommentarer:

  1. Så fint! Jag gav bort mina stakar i samma stil till min mamma för några år sedan, ångrar det lite men det är ju kul att de får njuta lite med fint i fönstret. Hoppas du hade en fin födelsedag, hade sällan Wi-fi på min jobbresa så jag säger grattis i efterskott! Kram

    SvaraRadera
  2. Superfint och väääldigt mysigt hos dig, älskar adventspynt! Här har allt kommit fram och det är så härligt med mera mysljus :)

    Kram & trevlig helg!
    Catta

    SvaraRadera
  3. Visst är det mysigt med alla adventsbelysning. Så fint hos dig, Konstaterade här hemma att det är mycket belysning tänt men mörkt ändå men är det mysbelysning så är det ;) Kram o fin helg till dig, Suss

    SvaraRadera
  4. Så å fint och mysigt hos dig. Som vanligt. Men vet du. För två år sedan tröttnade jag på alla mässingstakar och målade dom vita. Supersnyggt.kram Inger

    SvaraRadera
  5. Så å fint och mysigt hos dig. Som vanligt. Men vet du vad? För två år sedan tröttnade jag på alla mässingstakar och målade dom vit. Supersnyggt. Kram Inger

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Mysigt! Härligt! Ha det så kul och vet du Bowling.. det är min grej det.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Det var ju inte meningen att skriva dubbelt. Hi hi

    SvaraRadera
  8. Mysigt!! Jag gillar den där sortens ljusstake jag, jättefin och klassisk! :)

    SvaraRadera
  9. Hej fining !!'
    Jätte fina ljusstakar ju !!!!!
    Hade faktiskt trott att dom var helt nya om du inte skrivit något annat.
    Hasplas att ni har en mysig fredag kväll.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  10. danke für die bilder und inspirationen!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  11. Mysigt och adventsfint du har gjort! Kul när gammalt blir nytt igen!

    Ser att du har dina utemöbler kvar ute. Fixar de att stå ute? Blir de inte förstörda? Jättefina stolar!

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥