Follow my blog with Bloglovin

onsdag 26 november 2014

The Godfather....;)

Hallå i sena kvällen..
Här har det gått i 190 och nu kikar jag bara in som hastigast.
Vi har haft ett mysigt fikakalas.
Kameran glömdes helt och hållet bort så några bilder kan ni tyvärr inte få se.
Bara en suddig mobilbild på födelsedagsbarnet.
Han står och håller i lilla E.
Han ska bli hennes gudfar när hon döps i januari.
♥♥♥
Jag tycker det är så gulligt för jag är ju gudmor åt lilla E´s pappa..
..och nu är min son gudfar till hans dotter.
Det här är för övrigt andra gången Rasmus håller i en bebis..
Haha han tycker de är lite för små..;)

Kram och ha en fortsatt härlig kväll!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. soooo süß!!! liebe grüße von angie

    SvaraRadera
  2. Så söta de är tillsammans! Vilket hedersamt uppdrag han fått.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Vilken fin gudfar sötnosen får! Lycka!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken ära!!! Kul och hedersamt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥