Follow my blog with Bloglovin

torsdag 6 november 2014

Tjockisar i köket

Hallå igen!
Just nu är jag iväg på roligheter med den här bönan.
Vad vi gör får ni se i morgon..;)
Nu får ni nöja er med mina gamla ljusstakar som fått ny plats.
Köket är den plats i huset där vi eldar allra mest ljus.
Därför är det ju bra att ha blockljus som räcker lite längre.
Kandelabern med smala ljus fick flytta.
De här svarvade tjockisarna köpte jag för länge sedan på ett ZBH party.
Jag gillar dom jätte mycket eftersom jag älskar när man bryter av skirt vitt
 med lite natur, svart, grått och rustikt.
Köket är ju också vårt hus absolut ljusaste plats och det skulle verkligen
 inte vara fint om ALLT var vitt. Det skulle kännas kalt och opersonligt.
Så påminner jag er om att ni fortfarande i kväll kan handla med 15% rabatt
Boozt.com med koden katarina15

Ha en riktig mystorsdag nu så ses vi i morgon igen!
kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Jag gillar ert kök massor. Och ljusstakarna såg ut som de var gjorda för att stå där.

    Vad är ni nu ute på för galenskaper. Ska bli kul få se. :) Hälsa Helena
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kök och riktigt fina stakar. Vad är du nu på för roligheter......jag är nyfiken. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jahaja... tror jag vet vart ni är. Hos KUNGEN va?? :-D
    Glöm inte att lämna tillbaka kronan sen bara, vet ju hur virrig du kan vara... hihihi!
    Kram till er båda, galenpannor!
    Judita

    SvaraRadera
  4. Gillar sådana ljusstakar, stod och höll i ett par idag när jag köpte lilla ljuslyktan till Maria. Ditt kök utstrålar värme tycker jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Tur att instagram finns.... var ju sååå nyfiken, förstår att ni haft en rolig kväll. Älskar ert kök, ljust o fint o ljusstakarna passar perfekt där på köksön. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Älskar ert fina kök! Verkligen härligt ljus! Ska bli kul att se var ni varit. Ligger efter med IG så jag har ingen koll.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Åh, vilka fina ljusstakar.. Jag gillar trä. :-) Ert kök är jättefint, skulle gärna laga mat där..

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥