Follow my blog with Bloglovin

fredag 14 november 2014

Vem är snyggast på en 4-hjuling???

Hallå där!
I dag blir det motorfredag här i Sallys hus igen..;)
Ni minns kanske att jag var på Terrängcenter här i Örebro förra fredagen.
Måste ju visa er några av bilderna jag tog då.
Naturligtvis knäppte jag måååånga fler men ni får se några av de bästa..;)
Som den här!!
Kan ni fatta att den här kvinnan kan vara så hopplöst snygg i alla lägen?
Jag älskar att hon till o med har snyggväskan med sig så där lite chict på styret..;)
♥♥♥
Mjaaa det finns ju faktiskt en som förstås toppar den bilden..
...den här lilla solstrålen ♥
Lilla E.
Hon är min gudsons dotter och jiiiises vad ögonen glittrade när hon 
provsatt den ena maskinen efter den andra.
Den här bilden är jag absolut mest nöjd med just för att jag har lyckats fånga hennes ansiktsuttryck.
Man riktigt ser hur coolt hon tycker att det är.
Så här såg den ut den stooora bilen som kom med de senaste 4-hjulingarna,
 snöskotrarna och de konstiga 2-sitsiga bilmojängerna.



Man fick naturligtvis provköra..;)
Korv och dricka bjöds det på och det smakade bra i kylan.

-Jag vet att man ska vrida på den här....då kör den i väg...jäääätte fort..;)
Lillebror tyckte det var lite läskigt med allt motorbuller men en liten
 minisnöskoter kan väl inte vara så farlig va?
Så blev det mörkt och då tändes en massa strålkastare.
Känslan blev nästan lite som på film...
Coooolt.
Så avslutar vi med SnyggHelena igen...
Japp det var förra fredagen det!
I dag jobbar jag för ovanlighetens skull.
Så ikväll blir det fredagsmys på riktigt...
Sen väntar en helg utan några måsten. Sååå skönt!
Ha en fin fredag nu alla rara!
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Vilket coolt jippo! Kan tänka mig att många var lyckliga! Ja hon är verkligen snygg den där bönan!

    Ha en skön fredag!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder.
    Ser jätteskoj ut!

    Ja hon är en riktig snygging Helena.

    Ha en härlig fredag nu fina du
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Efter och ha sett Helena får jag uppgradera
    min klädsel när jag är ute och kör, väskan
    var kul, den släpper vi inte i första taget.
    Ha en toppenhelg vännen
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Coola brudar, båda två :-)
    Hoppas du får en riktigt skön helg!
    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Helena påminde lite om när jag också satt på en traktor i somras med MK i högsta hugg!;)) Snygg hon var!

    Ha en mysfredag min kära fina vän;)
    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Ha ha vilka gladbilder. Man kan tro jag får sitta på min högsta dröm. Två bilder klämde du till med också hi hi.
    Kram Helena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥