Follow my blog with Bloglovin

fredag 21 november 2014

Vill du ha lite städhjälp?

Hallå där!
Fredag och jag är ledig...
..eller ledig...i dag mååååste jag verkligen städa.
I bland önskar jag verkligen att jag hade städhjälp.
Någon som kom och bara trollade med sitt trollspö så det var
 fixfärdigt när jag kom hem.
Har ni hört talas om Helpling?
Det är ett nytt Nätföretag där du snabbt och enkelt kan boka städhjälp..
Jag läste att om man inte vill ha regelbunden städhjälp kan man boka så att någon kommer med sitt trollspö vid enstaka tillfällen också...
Så trolleruttar de så det blir fint som i ett slott på nolltid.
 Husets ena tonåring klarade av sin städning i förrgår..
Jag smög in och fotade..
Skönt att se att hon inte fuskar..;)
♥♥♥
 Hmm... jag tar en kaffe och vilar mig lite...
Egentligen gillar ju jag att städa...
....eller inte just själva städandet..
..för jag blir ju aldrig färdig eftersom jag ALLTID börjar flytta om på halva bohaget..
Tänk att komma hem till ett nystädat hus, hälla upp ett glas bubbel,
 vrida på bästa musiken och bara få göra det roliga..
..det där runtflyttandet på saker...
hmm.. ja det tål ju att funderas på...
Om du vill boka en eller många städningar kan du klicka
HÄR

♥♥♥
Nix dags att städa vidare....
Tjingeling och ha en skön fredag!
Kram Katarina

(inlägget är i samarbete med Helpling)

9 kommentarer:

  1. Heeej!!!
    Problemet är nog mest, kan de göra det ORDENTLIGT??? ;-)
    Fast faktum är att snart kommer ett bolag o putsar fönstrena på glasverandan.
    Sååå skönt för de är hopplösa att pusta :-) O jag gör det roliga ;-)
    Nä, ska ta en dusch innan de kommer så jag inte skrämmer livet ur dem;-9
    Kraaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Vi har städhjälp i några år nu och jag kan säga att det är det bästa vi har gjort! ...;-)
    Eftersom vi båda arbetar mycket och inte hann städa förut än på helgerna, tyckte vi att det var värt att betala en slant och få mer tid tillsammans istället. En underbar känsla att kliva innanför dörren till ett nystädat hem varje fredag! Kan varmt rekommenderas!.
    Önskar dig en fin helg i ditt nystädade hem!
    KRAM
    Judita

    SvaraRadera
  3. Ååh, vad du är duktig! Här städas det inte för ofta, brukar bli en riktig omgång när vi skall ha besök men därimellan kan det bli lite si och så med städandet. Just nu sitter jag och jobbar i köket och bredvid mig står stykbrädan med nystrukna gardiner och väntar på att hängas upp (hoppas att det blir idag :)), försöker få lite julstämning i huset eftersom vi har julöppning här i stan i kväll.

    SvaraRadera
  4. Vad gullig hon är när hon dammsuger taket, duktigt! :) Vi har regelbunden städning, men det tog ett tag att finna någon som höll tillräcklig kvalité - jag hade världens bästa tjej i Sthlm så det fanns en del att leva upp till när vi flyttade hit och skulle hitta en ny firma... ;) Men nu är jag jättenöjd, bästa dan på veckan när hon har varit hos oss! ;) Kram finaste, ha en skön fredag! <3

    SvaraRadera
  5. Det är DÅ det är bäst med barn haha :) hoppas att du haft en mysig höst so far ...här i GBG har vi glömt hur solen ser ut

    Ny fredagspost...Ett makalöst nytt hotell i GBG alla måste besöka :)

    ha en HÄRLIG HELG

    LOVE Maria at inredningsvis – inredning it’s, Swedish for decor :)

    SvaraRadera
  6. Oj, det var seriöst. Veckostädning med takdammsugning! Imponerad. Säg nu inte att du också dammsuger tagen varje vecka!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Härlig bild på dottern som dammsuger taket! :-) Verkligen avancerad städning. Att ha lite städhjälp hade man tacksamt tagit emot, har faktiskt funderat ett tag på att anta ngt av alla erbjudanden man får i reklamen, har sett några av grannarna ha det. Hade ju varit en sååå skön känsla att få komma hem till nystädat hem. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Ser att det är städinlägg här också. ja man önskar ibland att det bara var att svepa lite med trollspöt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  9. Åh, vad jag gillade bilden på dig i soffan :). Det är så härligt med såna bilder på bloggerskan bakom kulisserna!!
    Jag har den stora stora förmånen att få en större del av vår veckostädning som en löneförmån och det är så jäkla skönt rent ut sagt. Varje torsdagkväll efter jobbet är en av de bästa kvällarna.. då slänger jag mig i soffan, tänder ett ljus och bara njuter av att huset luktar gott och är helt genomstädat!!

    KRAM och trevlig helg i det nystädade huset

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥