Follow my blog with Bloglovin

onsdag 14 januari 2015

Dags för lite styling

Hallå där!
Det hände något med mitt inlägg i morse...
Det blev aldrig publicerat och nu är alla bilderna borta...:(
Så därför får ni drömma er bort från slask och snö till lite sommar och sol en stund i stället..;)
 Tänk att det redan är onsdag igen.
Det betyder att det var dags för Helenas och mitt stylinguppdrag åt
Fastighetsbyrån. 

 Först skulle jag en sväng till kontorsjobbet. Sen var jag ju tvungen att åka hem med Sallybönan..
Sen hämta nyckeln till stylingobjektet...
Styla och träffa fotografen...
Efteråt tillbaks till kontorsjobbet och därifrån ska jag åka direkt till Friskis & Svettis 
Sen ska jag hem å jobba lite i hemmakontoret....
Japp i dag blir det en riktig jobbardag...;)
Tur att Kajsa slutar tidigt i dag så vi slapp ha Sally som stylingassistent.....haha
Det skulle nog inte bli så värst bra.. 
Det blir ju inte så snyggt när hon puffar kuddar....eller dekorerar med sina saker lite här och där...
Men vårt uppdrag...det gick alla tiders..;)
Hoppas ni har en härlig onsdag!
Kram Katarina

11 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Åh vad härligt det ser ut och jag får verkligen sommarlängtan av dina fina bilder.
    Vilken hektisk dag du verkar ha men med roliga saker så då känns det ju inte på samma sätt.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Låter som en perfekt dag tycker jag! Och gud så roligt med uppdraget!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. vad kul med ett sånt uppdrag!
    Och vilka härliga bilder, perfekt för mig som längtar efter sommar och sol:)

    SvaraRadera
  4. Roligt när det rör på sig. Och bilderna får en att längta ännu mer till sommaren.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  5. Jag drömmer mig gärna bort från mörker och vinter :-).

    Kul att uppdraget gick bra! Hojta till när man kan se bilder!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Men hur härlig ser inte det ut då. Som jag längtar till sommaren. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Dagens tips: Tävla hos Carola:http://roomofkarma.se/

    SvaraRadera
  8. Vilka fina sommarbilder! Kul med lite olika jobb. Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Heeej vännen!
    Härligt att allt gick bra:)))))
    Å nog drömmer man allt... Om varmare tider.. Tänkte just på det när jag promenerade i morse. Tänk om våren snart var här.. Men måste inse att det är vinter ett tag till. Hu, jag gillar faktiskt inte den här vintern. Så trist att gnälla på vädret, men hey, lite snö hade ju lyst upp iaf.. Eller hur:)
    Ha en fin kväll sockerkringlan!
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  10. Det låter som du haft att göra om man säger så :) men så länge man tycker det är kul går det ju bra och jag kan tänka mig att supergillar ditt nya uppdrag ! Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Spännande uppdrag! Lycka till!

    Mer sommar... Ja tack! Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥