Follow my blog with Bloglovin

tisdag 6 januari 2015

Den där skidläraren...

Hej heeeej!
Här har vi haft sovmorgon och jag kör just diskmaskin nr 2..;)
Vi hade en mysig kväll med Lejonen i går och vi började ju lite slappt sådär 
på verandan med den där skidläraren...

Skidläraren är alltså ingen människa utan en varm o go drink kan man säga...
Den ska helst drickas ute på vintern..eller inne framför en brasa.
Lika delar Minttu och Drambuie, fyll på med varmchoklad och toppa med grädde.
Smakar bäst i höga glas med avklippta sugrör i.
Efter god mat och en massa babbel tröttnade de här två tillslut och tog bokstavligen över hela soffan.
Sally var stornöjd över att få sova ihop med en snygg kille..;)

Nix nix...nu ska jag nog övertala några här att bära bord..;)
Kraaaam Katarina

5 kommentarer:

  1. Det där lät gott! En riktig vinterdrink!
    Och så gott det ser ut där i soffan! :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  2. Vilken god drink! Kram stina

    SvaraRadera
  3. Riktigt god vinterdrink.
    Ha en bra tisdag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Oj, den drinken lät riktigt smaskig i vissa lägen. Kan tänka mig att den nockar en totalt, om man varit ute i skidbacken, av värmen, sockret och alkoholen. Så där skönt nockad och avslappnad och fnittrig, innan det vänder och man får energin för att laga maten. Älskar känslan!

    Lycka till med bord-bärandet!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack såå mycket för igår! Lika trevligt som alltid! Den där goa skidläraren å kocken träffar jag gärna igen..! Ja , vilka söta vovisar vi har, dom är ju så rara med varann!! Det blev ju jättebra med bordet! Kram Lejonet

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥