Follow my blog with Bloglovin

torsdag 19 mars 2015

Om man säger det magiska....

Sally gillar inte alls att åka bil...
Hon stretar emot in i det längsta och jag får alltid bära henne en bit innan jag lyfter in henne.
Men om man säger det magiska...
-Ska vi åka till ANNA...???
Då får hon fnatt och springer rakt mot bilen och hoppar in själv....
....i dag var en sån dag....
Anna är min systerdotter och Sally äääääälskar henne...
Sen att Anna och hennes sambo har 2 vovvekompisar till Sally gör ju inte saken sämre.
Det var så länge sedan vi sågs nu så vi bara tvärbestämde å så åkte jag dit direkt efter jobbet...
Så längtade ju jag väldans mycket efter den här lilla solstrålen...
Ni kanske kommer i håg att jag var barnvakt över natten åt honom i vintras..
Nu hade det gått så länge att jag var rädd att han skulle ha glömt mig...
 Men icke....
Han tog mig ivrigt i handen och sa..
-Atta... (Katta)...taaatoooo...
så drog han med mig in i skjulet där de förvarar åkgräsklipparen...
 Vilken lycka för en snart 2-åring att få sitta där på en "taaatooo"
å brumma o köra å pilla o greja..
Å så la han huvudet på sned å sa..
-Pappas....
Haha....
 Så lekte vi med bollar, hundar, gungade, åkte rutschkana....
Å en vovvepromenad hann vi med också...
Å nu är jag fylld av energi...
Friskluft och lillkillemys...
Kan det bli bättre?
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Naw killen ser helnöjd ut.....Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är fylld av energi. Efter en sådan toppendag.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Härliga härliga ungar! Och roliga hundar, haha. Helt plötsligt kan vissa saker gå väldigt bra.

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥