Follow my blog with Bloglovin

fredag 24 april 2015

Grattis Katarina...för att du är värd det...;)

Hallå där!
Har ni haft en bra fredag?
Jag startade i morse hos frissan.
Sedan drog jag vidare på mitt allra första stylinguppdrag som jag skulle fixa helt själv.
Det var jätte roligt och jag känner mig nöjd.
Sen drog jag upp på stan....det var ju lön idag...;).....


När jag gick med i viktväktarna i februari bestämde jag mig för att om jag gått
ner minst 5 kilo innan vi åker till Toscana ska jag köpa nya jeans.
Jag behöver verkligen ett par nya och i dag slog jag till...
Ååå oooups det blev lite till..;)

I dag var ju min vägar dag och den här veckan visar vågen + - 0
Men jag har ju nu totalt gått ner 5,8 kilo
:o)
Måtten har också minskat men inte så mycket...
.....så styrketräning mååååste in i programmet.
Meeeen jag var värd nya jeans...så det så!!!
Sedan ca 3 veckor räknar jag inte pluppar längre.
Jag är fortfarande med i viktväktarna på nätet som en slags säkerhet...
..men jag försöker klara mig utan att gå in där...
Jag vill ju ändra mitt sätt att äta för all framtid så därför
känns det bra att försöka själv...
Det går lite långsammare neråt men det gör inget.
Det ska ju vara för alltid. Dessutom har jag inte så många kilon kvar nu.
Jag hade -10 som mål men blir det bara 2 till så är jag nöjd..;)
Näpp hörni..
Ha en fortsatt skön fredagskväll!
Kram Katarina

14 kommentarer:

  1. Åhh snygging där. Du blir alltid så fin när du varit hos frissan. Det syns verkligen att du minskat i vikt så det klart du skulle fira med nya jeans.
    Kramelikram Helena

    SvaraRadera
  2. Så å fin du är. Jättesnygg i håret. Det syns verkligen att du gått ner. Men.. nu är du jättefin. Gå inte ner för mycket, snälla.... klart du är värd nya jeans och lite till. Ha en underbar fredagskväll. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Så jäkla snygg i håret! Verkligen. Supersnyggt! Kul med lite belöning också.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Gud så fin i håret! Superfräscht! Jeans perfekt att fira med, bästa plagget ever!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis till dig som kommit så långt! Perfekt att belöna sig med nya kläder. Ha en fin helg. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Wooow!!! Grattis till nedgången av vikten och härligt med frisörbesök... ååå shopping så kul! de blev det här med. mest för mina små grabbar men även för mig med. så himla kul att få in nytt i garderoben... ha en toppen fin helg. kram

    SvaraRadera
  7. Supersnygging! vad duktig du är och jag ser i ditt ansikte att du tappat kilon. Shit vad snygg du är i håret. Du är värd alla nya jeans i världen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Om Jonas från Let´s Dance hade sett dig så är jag heeeelt övertygad om att han hade ropat rätt ut: Vilken BABE!!! ;-)))
    SÅ duktig du har varit! Tycker inte du behöver gå ner mer, du är JÄTTEFIN, så MAX, max 2 kg!!
    Kul att shoppa och kul med belöning! Den var du verkligen värd!
    Puss & kram!
    Judita

    SvaraRadera
  9. Grattis till dina minuskilon. Jag har VV-appen och den tar jag till emellanåt, men försöker oxå egen hand.
    Ha en fantastisk lördag.

    SvaraRadera
  10. Gullfia där!!!!
    Jaaaaaaaa, det var du onekligen värd, alla dagar i veckan :)))))
    Bra jobbat!!!!!! Så skönt och känna att man gjort något och inte gett upp utan verkligen kämpat!
    Underbart!!!
    Nu ska jag ut och utmana mina muskler lite till o gräva i köksträdgården... Det ska grävas ur där... Phu ;-)
    Ha en härligt lördag nu!
    Massa Kramar Anna

    SvaraRadera
  11. Ps: Bara äääälskar bilden på dig nä du drar upp axlarna så :))))
    Känner liksom den glädjen som man bara känner när man lyckats med något :)
    Puss!

    SvaraRadera
  12. Säger detsamma om åh ooups-bilden. Det verkar vara så mycket du, härlig glädje! : )

    SvaraRadera
  13. Finaste du!
    Klart du var värd allt det där!

    Stor kram

    SvaraRadera
  14. Härligt när det är dags att belöna sig själv! Så klart du var värd det!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥