Follow my blog with Bloglovin

onsdag 6 maj 2015

Att virvla fram i en klänning i Toscana....

Ciaooo...
Bara kikar in lite hastigt.
Vi är bara på hotellrummet en liten liten stund och vilar lite.
Vi ska strax upp på hotellets takterass där vi ska bli bjudna på bubbel eftersom vi har bröllopsdag..;)
Hittills har dagen varit fylld av en massa massa kärlek. 
Härliga intryck, en massa upplevelser och en massa massa tårar.... 
Min man överraskade mig nämligen totalt men hur får ni veta en annan dag längre fram. 
Men jag lovar er att jag ska aldrig aldrig någonsin mer säga att min man inte är särskilt romantisk.

Jag vill också passa på och säga att jag blir rörd av alla era snälla kommentarer.
Kärlek till er alla!
Mins ni den här?
Ni kan läsa inlägget om den HÄR.
När jag fick hem den i februari såg jag ut som en kassler...
Jag skojar inte!!!!
 7 kilo senare sitter den som gjuten...eller..mja...kanske inte som gjuten..
men så bra den kommer kan sitta på mig i alla fall...
 Den är superstretchig så varenda skavank syns..
Det är ju lite för varmt för att ha sånna där trycka-in-och-hålla-i-hop-strumpbyxor....
...så den får duga med skavanker..;)
Jag känner mig fin och det är huvudsaken.
Så i dag virvlar jag fram i den här....
 Lite för urringad tycker jag men min man är glad...och det kan han ju få vara i dag...eller hur..;)
Hmmm...får nog ha en top under nästa gång...;)
Men är man i Florens så är man och då kan man vara lite hur som helst!
Nähä ni...
Mot taket var det!
I dag har uppdateringarna på instagram varit få...men det trasslar med wifi i dag...
Hoppas den hoppar i gång igen för ni måste få se mer av den magiska utsikten där uppe.
Kram Katarina

18 kommentarer:

  1. Du är jättefin ...ha en fortsatt bra kväll....Lena i Färjestaden

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du passar utmärkt i den klänningen .Mycket fin! Önskar er en fortsatt trevlig dag och se till att njuta av den!! :) Rose-Marie i Dalsland

    SvaraRadera
  3. Åh så snygg du är. Klart du inte ska ha top under alls, det är ju din bröllopsdag. Läckert och häftigt! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Klänningen är underbar!! Wow, så snygg du är - njuuuuuuuuut !!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Åh så vacker klänning! På dig! Jag log lite åt din puffiga härliga brudklänning på bilderna innan ;) härligt 90-tal! Ha så himla fint nu! Jag blir väldans rörd närjag läser dina ord o känner mig nog en lite bit bort från den synen på kärleken just nu, såsom det är ibland, när man oroar sig lite för mycket över allt... Kram på er!!!!

    SvaraRadera
  6. Så vacker klänning, du har en väldigt vacker figur! Du har absolut inget att skämmas för eller hålla in! Vackra och fina kurvor! Så dölj den aldrig!
    Jätte söt väska på bilderna också!
    Ha en fortsatt trevlig resa!
    Ha det bäst och må bäst!
    Kram Amie

    SvaraRadera
  7. Gud så snygg du är! Jättefin klänning som sitter som gjuten. Stort grattis på er bröllopsdag! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Så fin du är. Behövs verkligen inga hållerinstrumpor. Har du hört en karl ha "hållerinkallingar". Ha ha. Ha en fortsatt underbar semester. Kram Inger

    SvaraRadera
  9. Du är så fin! Supersnygg klänning! Kul att du kunde ha den!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Men herregud sååå snygg klänning!!! ååå vad du bär den snyggt!!! <3 Kram

    SvaraRadera
  11. Finns väl inga skavanker där! Snygging! Jättefin är du och ha nu en riktigt härlig kväll! Bröllopsdag och allt... ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  12. Tycker absolut den är som gjuten, och låt din make njuta.... :) Du är strålande vacker tycker jag!!!
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  13. Så fin du är och snygg klänning! Bästa belöningen att komma i kläder igen. Stort grattis till er på bröllopsdagen. Kram Suss

    SvaraRadera
  14. Du är jättesnygg i klänningen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  15. Stort grattis på er dag! Grattis också till viktminskningen! Jättefin är du! Har just kommit hem från detta vackra land. Njut på nu ni. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Ha det fortsatt underbart fina du!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  17. Wiieee vad fin du är, såå snygg i klänningen..härligt att komma i den nu, duktiga du..Vilken fin semester ni har.
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  18. Åh så härliga sommarbilder från ett varmt fint land:) klänningen är grymt snygg och du passar så fint i den, sitter som gjuten! Satte nästan i halsen när du skrev "letar nytt boende" på dagens inlägg"....åh nä tänkte jag, som gillar dina bilder du visar från ert hus. Förstod sen att ni letar nytt boende på er semestertripp! Ha en härlig dag!

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥