Follow my blog with Bloglovin

fredag 22 maj 2015

När chocken har lagt sig..

 Godmorgon!
Jag vill bara kika in så här lite innan dagens inlägg kommer....
Det är ett inlägg jag redan hade färdigt och det var lovat att det skulle komma i dag.
Men efter gårdagen kan det ju tyckas lite ytligt...;)
Så som sagt så kikar jag bara in nu så här en stund innan...
..bara för att TACKA!!
1000, 1000- tack för alla kramar via kommentarer, sms och mail.
Ni är guld värda allihop....ja det är alla ni som skickade tankekramar också..;)
Det betyder så så mycket och ni är så värdefulla var och en av er!
Jag slutade faktiskt gråta till slut. Men det var nog en liten chock jag fick...
Det övergick till att så där komma och gå ni vet. Så plockade jag fram vinterjackan och satt en stund i kvälls solen......fy vad jag frös...... Blev ompysslad av min man och la mig tidigt.
Man tänker ju så mycket...tänk om och tänk om....
Det känns skönt att jag vaknade glad så jag känner igen mig själv igen..;)

Nu väntar jag på att bli uppringd av vårdcentralen så att jag kan få en tid.
Tyvärr har jag lika ont fortfarande men det känns hoppfullt för det är mer från
mitten på huvudet, ner över vänster öra och axel...
En whiplash borde väl vara rakt bakåt va? Det här är nog bara en sträckning...
Jag tänker tro det i alla fall..
Bilderna är från den Toscanska kusten. 
Alltså nu lääängtrar man ju verkligen efter sommar, eller hur!?
 Kjol o linne från MQ...som jag gillar massor...

Ha en bra dag nu alla rara... kör försiktigt och glöm inte tala om för nära o kära att ni älskar dem!

Nästa inlägg blir som sagt lite ytligare....
...men jag lovar återkomma ikväll om vad de sa hos läkaren. Jag vet att ni är många som undrar.
Puuuuuuuuuss på er och njut av att det är fredag!
Katarina

7 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att du mår bättre idag! Tänkte på dig nu på morgonen och väntade på ett litet inlägg. Tänk att man kan bli så mån om någon man aldrig träffat, utan bara hälsar på helt anonymt via en (underbar!) blogg. Kram igen och hoppas du får bekräftat från läkare att det bara är en sträckning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeej!
      Läste din kommentar på lunchen då jag just kommit till jobbet...(ja jag var tvungen att göra lönen...det blir inte så bra annars, men sen åkte jag hem)...hur som helst blev jag väldigt väldigt rörd.
      1000 tack för dina ord, de peppar, stärker och ger energi. Ibland förstår jag inte att människor verkligen VILL läsa min blogg och allt trams jag skriver..;)
      Ha en underbar helg!
      Kram Katarina

      Radera
  2. Så skönt att maken är hemma vid din sida. Hoppas nu du får den hjälp du behöver på vårdcentralen idag.
    Önskar dig det bästa och hoppas att ni ikväll får känna lugn och ro och kan se fram emot en helg tillsammans.
    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi..ja nog är han vid min sida....han sover sött i soffan framför tv´n med magen full av chips o choklad..;)
      Ja tur att vi inte hade något inplanerat just den här helgen...;)
      Kram o ha en fin helg!
      Katarina

      Radera
  3. Håller verkligen alla tummar för att det bara är en liten sträckning du fått. Säger som Tina här ovan, det är lite märkligt att man kan bry sig så om någon man inte känner eller ens träffat. Men det beror väl på tt hela du och din underbara blogg andas glädje och positivitet. Och absolut inte en massa skryt om allt. Enkel och helt "normal" verkar du vara. Sen blir mn ju alltid glad när mn läser din blogg. Den inverkan tror jg du har på alla runt omkring dig. Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du!
      Jag blir alldeles varm i hjärtat..
      Ja visst är det märkligt det där?!
      Jag måste erkänna att hjärtat alltid klappar lite extra när ni "anonyma" kommenterar här....särskilt ni som gör det lite då och då...det känns ju lite som jag känner er med ju..;)
      Jag är så glad att jag uppfattas som en positiv person....det är så jag känner mig..;)
      Miljarders kramar till dig!
      Kram Katarina

      Radera
  4. Jag håller tummarna på att du fick ett bra besked. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥