Follow my blog with Bloglovin

fredag 8 maj 2015

Nu blir det fredagsmyyyyyys.....

Dags för fredagsmys eller hur!!
Vi håller som bäst på att göra oss i ordning för att vandra ner en bit för berget till en urmysig restaurang vi spanat in. Där jobbar en yppig Italiensk kvinna...ni vet en sån där riktig
Reklam-mamma-från-Italien-som-lagar-världens-bästa-mat...
Å så Luca som bott bott i Sverige i 5 år och jobbat med en konstnär...
Ja vi hann få veta mycket då vi stannade till där tidigare och bokade bord...
Vi vill ju ha en bra plats ute på terrassen..;)
Hur som helst...
Fredagsmys hemma är det här......
 En bukett blommor..
 ....världens bästa troll som får alldeles för mycket plats i soffan...
 ..å så sitter vi trångt trångt och äter något gott framför tv´n...
DET ät den allra bästa fredagsmys som finns...
I kväll blir det ju lite annorlunda...
....men jag känner på mig att det blir helt ok
det också..;)
Kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Jodå här myser vi verkligen fredag. Har nyss avnjutit en god middag med sur ungdomar runt bordet och nu ligger jag och maken i var sin soffa...ser nu att maken redan har slocknat....så kan verklighetens fredagsmys se ut här hemma haha. Hoppas ni har mysigare än så. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Anar att ditt fredagsmys blev helt fab!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥