Follow my blog with Bloglovin

lördag 18 juli 2015

En soffdag eller...??

Gääääsp och hallå där!
Här har vi vaknat till en regnig lördag men med lite tur håller det upp
 så det går att vara ute en stund sen.

Känner mig trött o seg...
Inte för att vi såg på romantisk film till kl ett..
Nä i natt var det inte "mammataxin" som ryckte ut...
I natt var det bara "nattaxin"
Hämtade M kl 03...
Då hade jag hunnit sova en timme ungefär och ni vet ju hur mosad man känner sig då.
När jag väl fick somna om gick det inte så snabbt...
Men mannen var glad som en liten pojke i alla fall..
Träffa kompisar en kväll gör ju att man tankar energi.
Haha...drycken kanske också bidrog till hans munterhet..haha...
Vi får se hur glad han är sen...;)
Nä nu ska jag sluta retas....
Man ska ju inte sparka på dem som ligger ner heter det ju...
Men ni vet hur det är med sjuka karlar!!
Det finns ju något som är värre...
Karlar som är bakis...
Aldrig att de tycker att de får skylla sig själva...
Näää likt en litet barn vill de ligga under en filt på soffan och sova framför en film..
Å helst bli baddade i pannan och klappade på..
och serverade iskall cola och helst någon flottig maträtt....
Moooooaaahahahaaaaa.....

Skyll dig själv säger jag o skrattar....haha...

Hmmm... nu tror jag att jag spårade ur en smula..
M har ju inte ens vaknat än och vad vet jag..
Han kanske mår toppen i dag...;)
Han var ju faktiskt bara mest glad i natt....;) ;) ;)
Kanske blir det jag som ligger på soffan i stället..
...å ..blir tycken synd om..
...eftersom min sömn blev avhuggen och nerkortat...
Fast näää..
Jag byter batterier bara så kör vi på...
Duracellkaninlördag tror jag minsann...;)

Hoppas några av er har sol o skönt i dag...
Kram Katarina

1 kommentar:

  1. Ha Ha! duracellkaninlördag, mja. vi får se. Jag har nog seglördag jag. Härliga soffbilder i alla fall även om du inte ska ligga där. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥