Follow my blog with Bloglovin

torsdag 16 juli 2015

Värsta klippet....

....ja inte i håret alltså...;)
Nää...men i morse läste jag inne hos Helena och fick se att hon gjort värsta fyndet på Netto.
Jag har tänkt åka dit länge men det har aldrig blivit av..
..men det här ville jag ju inte missa... 
Fina klappstolar för 199kr/st...
...bara det att det kostade de inte längre...
Näää..
...jag gjorde värsta bästa sommarklippet då jag högg tag i 4st för 
endast 120kr/st...oooooj säger jag bara.
Säkert inte världens bästa kvalité men de håller så länge de håller...
Jag slog till på ett bord också...
Vi skulle ju ändå ha en liten cafémöbel på det nya altandäcket.
Så här sitter jag nu o dricker kaffe och har det bra..;)
Vi väntar på att Kajsa ska sluta jobbet så vi kan åka in till
stan på en mysig familjemiddag.

Ha en fin kväll!
Kram Katarina

8 kommentarer:

  1. Meeeen, inte du också!!! En sån där grupp skulle ju passa perfekt hos oss. Och närmaste Netto finns i Västerås!!!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Heja Netto! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Sopersnyggt och superbilligt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Vilket fynd alltså! Har läst ikapp hos dig och ser att du gjort många fina fynd ;) :) Gillar det gråblå i ert uterum, snyggt!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  5. Superfin cafehörna! Ett fynd och du piffar till det så fint!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Så otroligt fina stolar!! Jag ska faktiskt ringa närmaste Netto idag och höra om de finns kvar :).
    Ha en toppenhelg!
    KRAM

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥