Follow my blog with Bloglovin

tisdag 11 augusti 2015

Falkenberg Strandbad-HAVET

Godmorgon!
Jag ska till kiropraktorn innan jobbet så jag sitter här i godan ro med en 
mugg kaffe och tänkte visa den första delen av vår spahelg...
Det är ju så många bilder så det blir bäst att dela upp dem lite.
Den första delen får vi döpa till "havet"....
M och jag anlände först av alla hit till underbara Falkenberg Strandbad.
 För er som aldrig varit här kan det ju vara roligt att se hur fint det ligger...
Alldeles på stranden...
För oss som bor inne i landet och inte alls nära något hav är det här magiskt.
Havsdoft och vågorna som sakta sveper in.
Vi hade sån tur med vädret och de små molntussar som fanns på förmiddagen
skuttade bort till kvällen.
Bäst som vi låg där bland sanddynerna och solade dök
Tina och hennes Mr C upp.
De som har foto som sitt gemensamma intresse och gemensamma företag 
passade på att fota Tinas fina klänning....
...å jag passade på att fota dem...;)
 Lite mer åt höger...
..neeeej...
..inte sååå...
...det där blir bra...
 Otroligt roligt att se det här underbara paret in action.
Så otroligt samspelta och de har så otroligt roligt tillsammans..
Puss på er!
 Ååå så kom de äntligen.....
Helena och Mr J
...Så att hela KTH maffian blev samlade....
Eftersom det kurrade i allas magar började vi med lunch på
 Urmysiga Bistro Mer som ligger alldeles på stranden.
Supergoda räckmackor och jätte trevlig personal.
 Å självklart smattrade allas kameror friskt...haha...
 Här satt vi länge med utsikt över havet...
 Å så de här två... 
Anledningen till varför vi var här...;)
Anledningen kan du läsa här.

Å de modiga männen badade länge och väl innan vi som värsta
 hönsmammorna fick ropa in dem eftersom det var dags att dra sig inåt...
Fortsättning följer.....
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Heeeej vännen!
    Å, det ser verkligen ljuuuuvligt ut!
    Vi tog ett dopp igår kväll efter att jag sprungit en runda och var toksvettig.
    Det var så gaaalet skönt!
    Lycka till hos kiropraktorn <3
    Nu ska jag jobba vidare..;-)
    Kraaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Så otroligt vackert, man kanske skulle försöka lura med min sambo och grannparet på tur dit.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så underbart härligt det ser ut!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥