Follow my blog with Bloglovin

fredag 28 augusti 2015

FUCK OFF NU DRAR JAG!!!

 Ja så stod det på kvällens inbjudan....

Det är min systerson som har avskedsfest i kväll.
Fuck-off-nu-drar-jag-fest....

Han tog studenten i somras men redan i våras var han kallad på audition till BIMM i London...
(British & Irish Modern Music institute)
Han kom in på en 3-årig musikproduktionsutbildning där och börjar nu om några veckor..
Inte klokt ju!! På första försöket.... det är inte lätt att komma in på den skolan 
kan jag lova.... men så är han ju inte bara vanligt duktig heller...
Han är helt galet bra...;)

Jag är en stolt moster och ikväll ska vi alltså vinka adjö...
Av oss ska han få några burkar vita bönor, nudlar och knäckebröd...haha..
Jag tänker att det är lika bra han vänjer sig på direkten att det är den typen av mat 
han kommer få leva på nu...fniss..
Bäst vi ger honom en peng med så han kan gå o äta söndagsmiddag på nån fin restaurang..
Å så ner med allt i en fin rosa VS påse..;)

Hoppas ni också får en mysig fredagskväll!
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Så grymt coolt! Både sorgligt och roligt med såna avskedsfester, men man blir ju så glad för ungarnas skull! Både egna och andras.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Härligt med talanger och som vågar satsa. Fina presenter ni ger, från hjärtat och själen. Kraaam pia

    SvaraRadera
  3. Så spännande, det gäller att våga för att vinna. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Å vad coolt! Så roligt när ungdomarna har en dröm och kan genomföra den. De är ju så olika de där drömmarna som tur är, men fantastiskt vad det finns möjligheter idag! Min goa dotter har studerar ju i USA, jag gnisslar tänder över dyra studier och dollar, när utbildning är gratis här hemma. Men vad kan jämföras med en internationell utbildning liksom... Hoppas det blir bra för systersonen -- växa in med vita bönor är ju inte fy skam ;) kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med studier i England. Vår son studerade också där och när vi skulle åka och hälsa på och vi undrade vad vi skulle ta med hemifrån så var det förutom mera kläder, Västerbottensost och lingonsylt.

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥