Follow my blog with Bloglovin

måndag 14 september 2015

Jamen sådär ja....


Nu har jag PWát och duschat så där effektivt ni vet...
Inpackning i håret och medans man väntar skurar man duschen...
...smart eller smart?
I kväll tror jag bestämt att det blivit dags att ge sig ut på den där kattvinden och gräva fram böckerna till bokhyllan.....de kommer ju inte ut av sig självt hur mycket jag än önskar det.

Så blir det nog ett avsnitt till av spännande serien Jordskott.
Jag som sällan tittar på tv känner mig i det närmsta lite manisk...haha..

Har ni något ni följer?
Kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Låter hur skönt som helst. En måndag..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad pw'at är? Men Poldark missar man ju inte.

    SvaraRadera
  3. Powerwalk betyder PW för dig anonyma. Vad duktig du är Katarina, din ork tar aldrig slut. Jordskott har vi kollat på och den var riktigt bra. Nu kollar vi på en annan Norsk serie. Olivia tonade min utväxt igår och du gjorde jag rent i badrummet där nere. Smart.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Nu följer jag Broadchurch, Jordskott gillade jag också.
    Jag gillar också att vara effektiv, man hinner ju mer då ;)
    Kram och ha en fortsatt fin ny vecka!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Skönt när man får den där energikicken efter ett träningspass. Önskar att jag hade fått det också.. Kämpa på med böckerna nu. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  6. Skönt att träna lite och smart att ha hårinpackningen :)) Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥