Follow my blog with Bloglovin

fredag 11 september 2015

Lite dimmigt idag....;)

 Godmorgon denna dimmiga fredag...
Ja alltså inte dimmig för att det var bubblor i glaset hos bruden i gårkväll..
Utan dimmigt som i dimma ute...
Sån där dimma som gör att kohagen här utanför ser alldeles trolsk ut och man
kan låssas att det är en sjö med härlig morgondimma.....;)
 Här är den andra fördelen med att styla en tom lägenhet...
Härligt höstligt orangea gladioluser...
...å samtidigt får ni se varför jag aldrig visar de där bokhyllorna...haha..
Böckerna har fortfarande inte hoppat ut från vinden så jag kan ställa dit dem...
Konstigt det där.. att det inte gör sig av sig självt lixom...

Nu ska jag ha en riktigt lyxdag..
Först frissan, sen nagelfix tillsammans med blivande bruden J.
Efter det myslunchar vi och sedan är det dags att köpa en massa blommor och åka till 
festlokalen och börja dekorera.....
Det blir en bra fredag!
Ha det så bra ni med!
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig fredag med en massa bra och roliga saker framför sig.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Underbar fredag ! Med massor av feelgood saker som väntar .Kram Rita :)

    SvaraRadera
  3. Men åååhh vad mysigt och pirrigt att fixa inför bröllopet!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥