Follow my blog with Bloglovin

torsdag 10 september 2015

Lite fördelar är ju alltid bra.....;)

 Hohooooo...
Här är jag bara hemma o vänder...
Stressigt stressigt blev det att styla i dag...
Städfirman var inte riktigt färdig och fotografen hade bråttom till nästa ställe..
Haha....jag tror aldrig jag har hivat runt krukor och hängt upp handdukar o fixat med kryddor o kokböcker så snabbt förut....;)
Sen snabbt snabbt in med allt i bilen igen....Å den var fullproppad kan jag säga,,,;)
Det var knappt så Sallystackarn fick plats...;)
Fördelen med att styla tomma lägenheter är ju att man inte behöver lämna kvar blommorna.
Det finns ju ändå ingen som njuter av dem där....
Så nu har jag 2 fina buketter som pryder vårt hus lagom till helgen...;)
Å jag har dessutom fått betalt för att köpa dem...haha...bara en sån sak!!
Säger man verkligen att man jobbar då?
En ny tidning fick vara med i stylingen med...den hinner jag nog inte läsa förns på 
söndag men då har jag ju något att se fram emot....
Nix nix....mot den blivande bruden var det..

Klänningen är med, nål och tråd...
...chauffören är redo....å så jag då....får inte glömma mig själv..;)
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Sådana fördelar gillas stort! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Skulle vara skojigt att få staila en tom bostad, trevligt jobb du har
    fast det blir stress ibland!
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  3. Nice! Låter som ett toppenjobb. Tar du inga bilder som vi kan få se? Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Haha, det hade ju varit lite halvjobbigt om du glömde dig själv när du ska hjälpa den blivande bruden! Så vacker bukett!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken fin blogg du har. Och det bästa.....min hund heter också Sally. Fast hon är svart:). Lägger till dig i min blogglista. Hoppas det är ok.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥