Follow my blog with Bloglovin

torsdag 10 september 2015

Måste man så måste man....

Godmorgon!
Här vaknade vi till en till solig dag.....
Är hösten bra eller är hösten bra?!
Nu väntar en dag på jobbet men sen...
Ikväll ska jag iväg på höstens första stylinguppdrag.
En tom lägenhet som ska fixas lite innan fotografering. 
Det blir ju en utmaning...;)
Sen ska jag vidare till den blivande bruden,,
Sista pillret med brudklänningen och servettvikning
står på schemat...det ryktades om bubbel i glaset också...;)

 Den stooooora flaskan är från Mio.
Jag köpte den och den stora silverbrickan jag visade häromdagen för den där
kupongen som vi är många som fått hem....ni vet den som kommer med katalogen.
Handla för 600 och få 300 i rabatt..... det var sista dagen i måndags
 så då åkte jag dit och "tjänade lite pengar"....;)
A girl´s gotta do what a girl´s gotta do.....
Japp så är det!
Måste man så måste man....;)
Ljusstakarna som brukar stå i köket får jag många frågor om.
Jag köpte dem för flera år sedan på ett ZBH party.
Liknande finns på Mio (de är lite smalare) och så kan det finnas liknande på Blomsterlandet.
Så kommer min torsdag se ut....
Gör ni något skoj i dag?
Ha det fint!
Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Vilken kväll med lite lyxvarning att se framemot....härligt! :-) Här blir det torsdagsmys...får kanske ta lite bubbel jag också. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig dag du kommer att ha. Här blir det att gå på 20-års kalas ikväll.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få åka och styla en lägenhet!! :)

    SvaraRadera
  4. Så mycket kul du har på G! Underbara bilder från Gotland! Most Beautifulplaces Toscana och Fårö Gotland... vill också åka dit snart!

    Kram Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥