Follow my blog with Bloglovin

tisdag 8 september 2015

Mattnamnet...

 Hallå där i tisdagskvällen!
Har ni landat i sofforna än?
Jag har ju tillbringat hela min dag där med avbrott nu på kvällen eftersom lördagens brud
kom hit för provning av klänningen. Nu börjar vi nog få ordning på skapelsen...;)
Tur menar jag så hon slipper gifta sig endast iförd bh, strumpbyxor och högklackat....
Det var en Anna som hade frågat om mattan...;)
Tack för påminnelsen...;) jag har ju redan svarat dig men
 jag tänkte att det kanske var någon mer som undrade..
Jag har som sagt beställt den från Rug Vista.
Jag vet ju inte om det finns fler exakt som vår men den heter i alla fall
 Ziegler Greenville och är 300x300. 
Färgen är inte gråblå som det kanske ser ut på hemsidan.
Den här mer smutsturkos....fast grågrönblåturkos....haha om ni förstår vad jag menar...
Döööösnygg i alla fall men nästintill omöjligt att hitta kuddar 
i samma färg så jag får nog tänka om lite.
Nix nix...
Nu är det en liten som ligger här på rygg o vill bli kliad....
Hon blir sig själv mer och mer...;)
Kram Katarina

5 kommentarer:

  1. Skönt att det gått bra med Sally, sötnosen. :-) Och dina lyktor i förra inlägget....bara så snygga! :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Åååååå, så skönt att lillsmulan mår lite bättre <3
    Å jag vet att du har rätt vännen... Jag vet...
    Å nu måste jag krypa under täcket.
    Men jag saknar dig och tänker så mycket på dig och nu lilla smulis med.
    Jaaaa, det måste vi absolut. Du eller ni får såååå gärna komma hit!!!!!!!
    Bara blarra i timmar i sträck och kanske ta nått glas bubbel eller så;-)
    Suss sött sötnos!
    Kraaaaamar Anna

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad skönt att höra att det gick bra för lilla söta Sally, ojjj så söt hon är, kan tro att du är helt slut nu, man blir ju det av oro, nu kan ni vila och pusta ut, äter hon och dricker då är det ju ok..skönt.
    Sååå rackarns fin matta alltså, du har såå fint och hittar så fina saker hela tiden !! Också har ni hunnit på Gotland, jag tjatar här hemma att jag vill dit, kanske till sommaren, hoppas jag.

    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Men tack söta du för svaret om mattan!!!! Ja den är verkligen jättefin! jag har en liknande Nain matta hemma men vill även ha en liknande som du nu har, i lite mildare färger :) Ska genast kika igen på deras hemsida :)

    Kramar!!!

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥