Follow my blog with Bloglovin

onsdag 7 oktober 2015

Med tjock bullig kant...

 Hallå där!
Här hann Sally och jag precis runt på en runda innan mörkret kom...
Det gick snabbare ä vanligt i dag för det kom några halvstora hundar 
som Sally tyckte var jätteläskiga...;)
Hon är lite "jädd" av sig vår lilla vovva...;) 
 Sånna här stora glasvaser/burkar/urnor är ju väldans poppis nu.
Så himla fina med stenar o ljus, eller kottar eller löv eller med vatten o blommor...
Eller såhär.....enkelt, naket med bara ett blockljus i.
Jag älskar den tjocka bulliga kanten på den här och jag hittade
 den på det stora blå/gula varuhuset. 
179kr tycker jag är ett överkomligt pris. Har sett liknande betyyyydligt dyrare....
Jag köpte en liten variant också... så den stora inte skulle bli så ensam hem i påsen..;)
Så nu har jag något nytt att bära runt på...;)
Nähäni... nu babblar dom och gapskrattar i köket så det är bäst jag går dit och
 lägger mig i så de inte spårar ur fullständigt..haha..
Kraaaam o ha en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Snygg, enkel och snyggt.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  2. Happy lillalördag för det hoppas jag ni firar därborta i Örebro trakterna... Det gör vi här i Borås... Borås minsann! ... Trevlig kväll på dig o fam ... Kram Rose-Marie :)

    SvaraRadera
  3. Har planer på att ta en runda på stan i helgen och hitta en liknande,
    dom är verkligen jätte fina :)
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Åh, den där har jag också hållt i! De små med ;) Ska nog ta och slå till innan de är slut ;)
    Så fint du har gjort på bordet!
    Och du... visst blir jag emottagen med ett glas rött och en brasa på fredagskvällarna! Altid! Haha, nej inte alltid. Men de fredagar jag stänger, så händer det ibland i alla fall ;) Får vara nöjd med det :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥