Follow my blog with Bloglovin

fredag 9 oktober 2015

Skål på er!

Heeeeellååååå..;)
Japp nu sitter jag här...
Eller satt...just nu skriver jag inlägg vid matbordet och M är ute och tänder grillen...
Det blir grillat i kväll och det var länge sedan så det blir underbart gott.
Å ser ni... han får smaka på mitt rosa bubbel......

 Snabb och enkel förrätt blir det minsann också...
 Vad det är vi ska fira har han tydligen inte kommit på än...
Han är lite tröttare nu än i morse...haha..
Så han tyckte vi bara kunde fira att det är fredag....
Men sen surrade han något om att han skulle hålla tal sen...
Ojsan....nu blev det ju spännande....haha...
Som reservplan så kan vi fira att J´s dotter (Jag var ju hos J på fika på vägen hem)
ska ha 8-års kalas i morgon....haha... Lilla E tyckte minsann att det var något vi kunde fira hos oss ....haha... ja men i brist på annat så....
Kommer vi inte på något bättre att fira så firar vi att våra vänners dotter ska ha kalas i morgon...
Inte illa för en fredagkväll...;)
Nix... dags att flytta tillbaks dit bort till pallen, glaset, musiken å mannen...
Skål på er och ha en underbar kväll!
Kram Katarina

9 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt det ser ut! Jag har fått en wirre jag... Jag har namnsdag idag - det kan ni fira ;) det har ingen koll på här hemma !! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag har också namnsdag idag. Så det firar vi med att äta gott och dricka ett gott vin. Skål på dig och ha en underbar kväll. Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Så skönt att få sitta vid bardisken och bli serverad... Föreslog mannen nu, att grillat vore ju gott ;) ;) MIn man är inte alls hemma vid spisen, snarare helt "vilse i pannkakan"... :/
    Njut av kvällen, fina Katarina & M önskar Kate

    SvaraRadera
  4. Men va underbart det ser ut.... Du (kvinnan) sitter och njuter av något gott att dricka i väntan på att mannen fixar middagen.
    Ja du... det skulle vara här det... min man är bra på mycket men under våra 22 år tillsammans så har han kanske fixat en korv med bröd :)
    Hoppas ni njuter och vad ni än firar så firar så mycket ni kan :)
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar syn......Heja du! Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Min glädjespridare varje dag...tack för att Du finns! Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Härlig bild på dig! Lycka till med kalaset!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. lyx att sitta med bubbel och titta på mannen lagar mat. ha en trevlig helg. kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥