Follow my blog with Bloglovin

onsdag 25 november 2015

Har man namnsdag så har man....

Jag vet inte hur ni gör men hos oss firar vi inte namnsdagar med paket...
...eller jo då man har sin tilltalsnamnsdag brukar det kunna bli något litet..
som god choklad eller en pocketbok eller så...
Fast numera är ju jag lite virrig så senaste namnsdagarna har glömts bort..
Jag är liksom skyldig Rasmus något litet....;)

Hur som helst så kan det däremot vara så att jag är vääldigt bra på att komma i håg min egen...
..så det KAN vara så att jag "råkade" klicka hem en ny fin adventsljusstake på lunchen..
Det KAN vara så....;)
OM det nu är så att jag råkade klicka så får vi bara hoppas att den 
hinner komma innan helgen för då löser ju den det där problemet med att
jag inte vet hur VI vill att vår adventsljusstake ska se ut i år....;)

Har man namnsdag så har man och det har aldrig sagts något om
 huruvida man får ge sig själv presenter eller inte...hihi...
Nu däremot ska jag slå in sista paketet inför morgondagens 
STORA firande...;)

Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Sund och härlig inställning :-). Grattis på namnsdagen! //Sofia

    SvaraRadera
  2. Här firar vi också namnsdagar! Alltid kul att ha anledning att fira... GRATTISKRAM! Anna

    SvaraRadera
  3. Grattis på namnsdagen sötis. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Hihi, om det nu råkar vara så att ett paket är på väg är säkert innehållet jättefint hos er :-)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Garttis igen sötnos!!
    Å, är inte det här huuur märkligt som helst..!! Jag skrev till Tina igår att jag fick syn på min Design house Stockholm ljusstake i källaren och katjing, den ska jag ha som adventsljusstake tänkte jag!
    Hur märkligt?!? Twinsisters ;-)
    Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig... Fattar inte hur trött jag är..
    Natti natt o suss gott!
    Kraaaaaam Anna

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till dig på din namnsdag! Klart du ska få en ny adventsljusstake ;) Här firar vi med fika på sängen när det är namnsdag vilket fortfarande är viktigt för sönerna :) Kram

    SvaraRadera
  7. Grattiis och du.. vilken mysig tröja du har på dig. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥