Follow my blog with Bloglovin

tisdag 24 november 2015

Nu finns ingen återvändo..;)

 Godkväll!
Ett lite sent inlägg från mig.....men jag förlorade mig i kartonger och påsar....
Det började med julmusik och ett par pepparkakor....
....så kom jag på att jag skulle leta på mina jättekottar....
 ...haha..å på den vägen är det!
Nu finns ingen återvändo.
Stjärnan i köket är redan på plats och ljusslingor och ljusstakar börjar packas upp....
Ser ni där till höger...fniss...
Lilla hjälpredan är inte så road...
Särskilt inte eftersom hon verkligen inte fick bita i pappersstjärnorna...
Neeej jag knaprar på en pepparkaka till och ska ägna mig åt min "lilla" dotter. Hon sitter nedanför mig på golvet just nu och försöker få mig att sluta skriva, genom att ömsom tala oavbrutet och ömsom verkligen vrålstirra på mig....haha...som en liten hund ju....
Haahahahaaa...
Tjingeling på er!
Kraaaam Katarina

1 kommentar:

  1. Amen visst är det mysigt......knapra på du bara. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥