Follow my blog with Bloglovin

söndag 27 december 2015

Gått ner i varv.....

Hallå där!
I dag är jag sådär lite småseg... vi kom hem sent....
Skönt då att man bara kan bestämma sig för att ta en till pyjamasdag...;)
 Så fort juldagarna är över brukar det börja krypa i mig...
Jag brukar känna en stor iver att få plocka bort allt juligt och ta in våren i stället...
Men i år känner jag faktiskt att jag nog vill ha kvar myset ett tag till....
Haha...i alla fall känns det så i dag...
 En mugg kaffe och en massa tända ljus... det låter som en bra dag det...
Det kommer inte bli många knop gjorda här i dag inte.....
Å jag fick faktiskt fundera på vilken dag det var i dag...
Ett tydligt tecken på att man gått ner i varv...;)
Hoppas ni också får en lugn o härlig gå-ner-i-varv-lite-till-dag i dag...

Kraaaaam Katarina

5 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt dag raring. Här är det häckaväder så jag stannar allt inne jag med, men hm tror minsann att liiite julrassel kommer att plockas ner, men bara lite. God fortsättning. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Visst är det väl skönt......Här görs det inte många knop men det är så jag vill att det ska vara. Nedladdning för att starta på nytt till en ny härlig termin. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Samma här, jag orkar inte mycket alls. Lite julstrumpor och annat har landat i jullådan. Men det var ju det vi skulle varva ner lite innan nystarten 2016.

    SvaraRadera
  4. Helt klart så även här!

    Vi ska snart åka över till svärisarna och fika en stund bara!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. En lång hundpromenad har det blivit, lutfisk till middag och nu en tur in till din härliga sida!
    Med vänlig hälsning Birgittha

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥