Follow my blog with Bloglovin

tisdag 15 december 2015

Paket....

 Hallå där!
Har ni haft en bra tisdag?
Jag fick så stressigt på jobbet att jag nästan fick skrämselhicka...;O)
När jag kom hem bestämde jag mig bara därför raskt att i kväll var kvällen då 
julklapparna skulle slås in...
Jag ääääälskar att slå in paket...
På med julmusik, en massa tända ljus, ett glas rött...busigt va?...på en tisdag
....och....
 ....rota fram en massa fina papper och band.
Jag har papper kvar sedan jag hade butik... de tar visst aldrig slut..;)
Annars är ju gamla notblad sååååå fint att slå in små paket med.
 Jag brukar alltid vänta tills jag köpt ALLA paket...
Det slutar ALLTID med att de sista paketen inte alls är roliga att slå in...
I år tänkte jag därför vara så smart att jag tar några i taget....;)
Men nu är alla inköp hittills inslagna. Jag kan tänka mig att det blir ungefär lika många till..
Det är ju inte precis som då barnen var små och det var mängden som räknades....haha...
Jag brukar alltid rimma på några paket men det får vänta tills kvällen före.
Därför har jag lämnat plats på några etiketter...som jag förresten har hittat på Ica...;)
Ha en fortsatt mysig kväll!
Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Härligt tisdagsbus och julemys. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Fina paket du gjort. ...jag vet inte ens om jag köpt, ska köpa.....puhu. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Superfina paket som du gjort.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha, du måste ha fått sån skrämselhicka att du glömde att det är tiiiiisdag idag;-)
    Fiiina paket!
    Brukar med få till något rim... :)
    Natti natt <3
    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  5. Det var nog precis vad du behövde vännen, en mysstund med vin och musik efter en sådan dag.... Visst är det kul att rimma på paketen också en tradition vi har haft men faktiskt inte gjort på några år, hm den får vi nog ta tag i igen..... Superfina paket, märks att damen har gjort det ett antal gånger förut:):) Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Man ska unna sig det lilla extra i vardagen :) Ser riktigt mysigt ut! Och vilka fina paket ;) Hälsningar Victoria

    SvaraRadera
  7. Så fina paket! Perfekt att ta en mysstund samtidigt. Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥