Follow my blog with Bloglovin

måndag 22 februari 2016

Sportlov

Hallå på er och godmåndag!

Sportlov har vi här nu....
...eller det är ju bara Kajsa som har förstås...
...för sista gången....

Jag minns när barnen var små...hur vi pusslade och jobbade in för att det skulle
få vara hemma....hur mysigt det var att kunna packa 
matsäck och åka till den stoooora pulkabacken...
Eller hur skoj det var att ta en tur till skridskobanan....
Mmm..det var tider det....
Numera fixar de myset på sitt eget sätt...
På tisdag ska det visst vara tjejfest här...
Med bubbel o bubblor....
...jösses...vart ska vi ta vägen då mitt i arbetsveckan??
;o)
Hur som helst så ska jag i alla fall sporta ordentligt har jag tänkt..
Är det sportlov ska man ju sporta...eller hur??

3 spinningpass ska klaras av och det där himla
hemmaträningsprogrammet SKA påbörjas...;)
Jag LOVAR att ge bildbevis på det...;)
(hehe...nu har jag lovat så nu MÅSTE jag..)
Sen på Söndag....jamen då drar vi ju...
Då drar vi äääääntligen till fjällen en vecka...
Ja inte sonen då...
Han har inte tid säger han...
För mycket plugg och för mycket jobb....
Men jag har redan hört ryktas om att det flyttar in en hel armé vänner 
här då vi är borta...haha... så lite kul kommer han nog ha med...;)
Så har han ju fri bil hela veckan...
Bara en sån sak..;)
Ja vad händer mer den här veckan?
Nya stylingjobb på ingång så lite sånna möten med förstås...
Så massage och nagelfix....
Jamen det händer allt en hel del den här veckan...
Bäst vi startar då..;)
Kaffe o gofrukost...det är en fin start det....

Kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Heja du! Som sagt är det sportlov. . . vi har nästa vecka.
    Kram N

    SvaraRadera
  2. Låter som en fullspäckad vecka! Vad duktig du är tre spinningpass, inte illa. Jag ska köra två och tycker det känns tillräckligt. Härligt med stundande fjällvecka. ha en skön måndag. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Sportlovet är över för vår del, jag jobbade en dag och var sjuk och hade semester resten. Så ingen träning här förrän jag hostat färdigt. Låter som du ska ha en härlig vecka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Sportlovsveckan innebär en lugnare takt på jobbet. Här hemma vankas det party så maken och jag får dra oss undan. Härligt med fjällen, massage och nagelfix. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥