Follow my blog with Bloglovin

fredag 25 mars 2016

Morgonmys

Hej hej!
Nu är den här!!
Den låååååånga fredagen.....å jag säger Glad Påskfredag..;)
I dag regnar det och det passar bra för i dag står
elda upp byggmaterial på schemat.
Vi försöker ta rätt på allt skräp allteftersom så det inte slutar med att vi
får röja i flera veckor sen när vi är färdiga.
Förhoppningsvis hinner vi börja med de där tvivelaktiga väggarna också....
Men först njuter vi av en kopp kaffe en stund....
Morgonmys helt enkelt.
 Någon kan förstås ligga här och njuta hela dagen....

 Påskpresentskokboken av Morberg är mycket populär och M
har lust att laga både den ena och den andra rätten...
Plus att han just sa att vi nog måste ta och resa till Frankrike......haha...
 Hoppas ni har en lugn och härlig dag!
Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Självklart ni måste resa till underbara France! Vårt paradis allt sedan första resan 2010. Nu bilar vi ner i sommar för 4 gången . 😊
    Underbar mat o fantastiska viner 😍🇫🇷

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske väntar tills ni flyttar dit...då kan vi ju få guida oss...;) kram

      Radera
  2. Heeeeej gullfia!!!!
    Oj, nu har jag kommit ikapp med vad ni pysslar med :))
    Här checkade ju Rut ut igår kväll runt sju... Ja, det blir ju lite stök när man håller på.
    Å en del undrar säkert hur man är skapt;-) Men ni fattar ju, ha ha ha :)
    Alltså det kommer bli såååå bra det där rummet, himmel va spännande!
    Å jag veeet, man stöter aaaaalltid på lite patrull i gamal hus. O ert är ju sisådär 60 år äldre än vårt så ni har ju ännu mer spännande saker ibland, kanske tom en och annan skatt :)
    Moberg gillas här hemma med, gillar hans galna sätt;)
    Å snyggt du shoppat på ICA:)) Å du vet ju att ert badrum skulle jag kunna bo i;))
    Nu ska vi komma ur morgonrocken och åka o handla lite blomster:)
    Lycka till med riveriet :))
    Kramar, and I can't wait!!!!!!
    Love <3

    SvaraRadera
  3. Men så mysigt!! Ser ut som ni fått en härlig start på dagen och på denna påskhelg!

    SvaraRadera
  4. Mysmorgon är aldrig fel! Så fina bilder och jag önskar dig en skön långfredag...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig teamwork-helg ni har det! Snyggt jobbat - jag förstår precis varför ni gör detta själv, även om det är slit så finns det ju någon slags gräns när man tycker det inte är värt en stor summa pengar. När de kanske inte heller gör det lika bra, i slutändan. Hejar på er - ha en skön långfredagkväll sen! kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥