Follow my blog with Bloglovin

lördag 5 mars 2016

Skönaste kavajen

Godmorgon alla lördagsvakna!
Här ska vi just börja göra oss i ordning för den allra sista skiddagen på den här semestern.
Något jag inte har på mig när jag åker skidor är den här fina
julklappen jag fick av min man....

Molly kavajen...
Himmel såååå skön den här!!
Man ser välklädd ut fast det känns som man har en tröja på sig..
Ooooj säger jag och kan genast tänka mig en till i en annan färg...;)
Älskar när det är fina detaljer även i ryggen..
 Så passar den ju perfekt till de nya fynd-byxorna från In Wear
 Å London-skorna... de passar till allt..;)
Jag hade önskat mig en marinblå men den var slut så
han köpte en i färgen asphalt i stället.
 Nu har ju jag reda en annan kofta i just den färgen och nästan samman mönster....
Men det gör inget.....för den är ju så himla fin..
Å förresten...man kan ju ha en hel massa svarta tröjor...så då kan väl ha 
2 andra som är olika fast ändå lika-samma...;)
Å bästa bästa...man kan leva i den..
Som en tröja som jag sa...;)

Nix nix... skidåkning var det ja...
Ha en toppenlördag!
Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Gillar också Odd Mollys kläder. De är så sköna och fina. Håller med att det mer känns som en tröja än en kavaj. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg kavaj, ser verkligen skön ut också. Fina bilder på dig, kram

    SvaraRadera
  3. Vilken toppensnygg kavaj. Klär dig underbart.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥