Follow my blog with Bloglovin

torsdag 24 mars 2016

Vår i badrummet

 Hallå där!
I dag säger vi glad påsktorsdag..;)

Här är vi i full gång redan.
Kajsa rev väggar så det stod härliga till hela kvällen i går medans jag själv häckade framför tv´n..;)
Bra arbetsfördelning tycker jag...hehe..
Nu ska vi ägna oss åt att bära skräp ett tag och M är och försöker få tag på en stooor
grovdammsugare så vi slipper skotta ut allt spån på vinden.
 Badrummet är nog för närvarande den enda plats i huset som är precis som vanligt så
emellanåt får vi smyga in hit och andas lite vår...;)


 Ljuvliga pärlisar och den stora gamla snäckan har fått komma fram igen...
 Å lyckodjuren står där i fönstret och kastar lite lycka över oss...;)
Inte många ord i dag...men jag har som ni förstår inte riktigt tid att sitta här och skriva..
I kväll ska ni få se dammiga och skitiga och ganska tråkiga renoveringsbilder.....
...fast jag tycker förstås att det är underbart att se varendaste planka som bärs ut...;)
Kraaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Ja men, har man ett sånt underbart ljuvligt badrum som ni har så kan man ju smyga in där och ta en fika inemellan. Visst är det härligt med vita pärlisar. Ta det lite lugnt nu och ha en underbar och GLAD PÅSK. Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Härligt vårligt i ert fina badrum! Vi har kommit en bra bit på väg med vårt badrum också nu faktiskt ;)
    Vilket jobb ni gör på övervåningen! Heja, heja!
    Kram och glad påsk!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥