Follow my blog with Bloglovin

torsdag 14 april 2016

Pesto i stället för dressing

Hej hej så här lite på kvällen...
Jag var så trött efter jobbet att jag somnade på soffan en stund...
Så kan det gå då man får vara mammataxi tidigt på morgonen...;)

När vi ändå var inne på det här med fina presenter tänkte jag visa
vad vi fick av sötaste Sofi och hennes killar då de var här förrförra helgen...
 Vackert inslagna delikatesser och det här mina vänner...
Det här är en av mina absoluta favoriter...
 Jag älskar pastasallad med kyckling, men jag kan inte påstå att jag verkligen 
älskar dressing utan det är något jag både kan ha och mista...
Har vi däremot Pesto hemma....men åååå...mmmm..
Då går det inte att vara utan...
Man behöver inte mycket utan bara lite lite sådär..
Alltså den smaken...åååå...
Ni MÅSTE prova!!

Kram Katarina

7 kommentarer:

  1. Mmmmmm ja pesta är verkligen mumma :)

    SvaraRadera
  2. Gokväll söta!

    Så kul att du gillade presenten och att G valde ut din favorit;);)
    Älskar också kycklingsallad men har inte provat med pesto till, får göra det tror jag bestämt!:)

    Kika in till mig, har en tävling som jag tror du kommer gilla!

    Kram fina

    SvaraRadera
  3. Älskar också pesto! Den kan verkligen lyfta maträtten! Fina presenter ni fick!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. JAAA!!!! Pesto är så gott! Snygga förpackningar är jag också svag för ;)
    Och tack fina du för frotté-recensionen! Vad bra att de håller måttet :)
    Kram och ha en fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Älskar pesto :) Snygg förpackning med. Det lockar ;) Kram och ha en toppen fredag

    SvaraRadera
  6. fin förpackning och pesto är jättegott. Jag ska nog lära mig göra egen. Nu blev jag lite sugen på pasta... Hmmm! ha en härlig fredag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Mmmm.... gott!! ha en fin helg. rkam

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥