Follow my blog with Bloglovin

måndag 23 maj 2016

I kvällssolen

 ...ser man verkligen hur dammigt det är....
Den här veckan kommer vi ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN kunna
börja storstäda hela huset.
Första varvet slipning är klart och andra varvet spackel ditsmetat där uppe.
Än så länge känns det som det dras damm genom hela huset så fort man öppnar in dit
så jag tänker att städningen får vänta tills det är färdigt...
Men då ni!!
Då ska ni allt få se på storstädning...;)
I morgon kommer äntligen kylskåpslagaren och i förra veckan kom den nya vinkylen..
Den ska ni få kika på en annan dag...;)
Jag har köpt nya moppar till den gula fönsterputsmojängen och jag försöker att
hålla mig liiiite till...
Jobbigt det där när det kliar i fingrarna att få städa men man liksom inte får...
...eller får....men ni vet...det är sådär bortkastat för att man ändå får göra om det...


..men som sagt....snaaaaart...
Snaaaart ska det bli rent o snyggt in i minsta vrå..;)

Kram Katarina

3 kommentarer:

  1. Härligkänsla det där när man har ett mål i sikte. jag ska städa jag med när jag får långledigt, rum för rum, list för list... Älskar de där skålarna.. Kraaam pia

    SvaraRadera
  2. Skönt att det börjar bli slut på renoveringen så ordningen blir återställd.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Skönt när allt blir klart! Vackert med kvällssol... härlig sommar vi har fått!

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥