Follow my blog with Bloglovin

onsdag 22 juni 2016

Drakarna är tillbaka i matrummet...

Hallå där!
Midsommaronsdag....det låter fint det!!

Den här morgonen vaknade jag med igenklibbat öga...hua hua..
Så i dag blev det inget smink och med glasögon på....inte min favoritutstyrsel precis 
men men.....jag håller tummarna att ögat bättrar på sig...

Näst efter det hällde jag yougurt i kaffet...haha...
...så typiskt mig...tur jag alltid brygger kaffe till ett helt kompani...;)
Efter den här starten var jag rätt nervös då jag stack i väg till tandläkaren...
Men ååå sååå skönt....jag gick igenom besiktningen i år också...;)
 Den här maffiga glaskrukan köpte jag i Varberg. Halva priset så den var ju tvungen att få
följa med hem. Nu väntar bara orkidéerna på att planteras ordentligt efter konstens alla regler med riktig orkidéjord och så... Det blir pampigt med 3 st där i tänkte jag...
 Eftersom snörlivsstolarna åkte ut i uterummet fick de här gamla drakarna flytta in hit.
Här vill vi ha några snyggare stolar så småningom..men det får vänta ett tag....
Hur som helst så är det här myyyyyycket bättre.
Matrummet känns inte lika trångt och igentäppt nu då man ser snyggfoten på bordet.


Nu väntar 2 dagar på kontoret innan den somrigaste dagen på hela året..
Det brukar ju regna så det hör ju liksom bara till...hihi..

"Trasan" jag beställde passade fint så liiite somrig kommer jag allt att bli.
Skönt att för en gångs skull veta några dagar innan vad man ska ta på sig.

Ha en toppenonsdag!
Kraaam Katarina

Jag hoppas min dag fortskrider utan fler "missöden"....;)

4 kommentarer:

  1. It's nice big nose. I love the ambience of your home.
    Relationship with family and friends is lovely.
    A wonderful summer you want!
    Regards, Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much!
      Hugs to you frpm me... ♥

      Radera
  2. Hej fina du!
    Vilka fina bilder på ditt vackra hem. Ja nu upprepar jag mej igen men gud va fint ni har.
    Du ger mej verkligen inspiration på många sätt.
    Vilka härliga bilder du bjöd på dagarna innan oxå.
    Oj inte kul m ögat hoppas det blir bättre snart. Och att din dag blev bra trots lite "jobbig" början .
    Ge söta Sally en puss.
    Kram från Helene.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack du fina!
      Nu sitter jag i tryggt förvar på kontoret..haha så nu hoppas jag inget mer tok händer.;)

      Jag ska pussa henne sen. Hon är hemma hos R i dag...
      Kraaaam o ha en fin dag du med!

      Radera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥