Follow my blog with Bloglovin

onsdag 29 juni 2016

Hotellakan

Godmorgon!

Här är vi uppe tidigt tidigt...
Vi har ju semester som sagt och då har man ju inte tid att sova bort tiden, eller hur?!
Faktum är ju att vi ska till storstan några dagar och bo på hotell...
Ååå men det är väl semester om nåt?
Gå o lägga sig i svala lakan i renbäddad säng, slippa bädda på morgonen..
Bara hoppa in i duschen och skutta ner till frukostbuffén..
Ååå så skönt det ska bli...
Apropå det här med hotell så ska vi kika ner lite i den där påsen tänkte jag...

Eftersom jag vet att Helena är barnsligt förtjust i goodiebags hade jag ju ordnat en varsin till oss då vi var i Varberg...jaaamen såååklart tycker jag också att det är trevligt...men inte som Helena
för hon är bokstavligen som ett litet hoppande barn på julafton när det kommer till den biten. 
Se så fint!!
Riktigt mjuka sköna vita fina bäddset.
 M sa på direkten..
-VAD är det här för lakan??
Å nej tänkte jag...inte mer gnäll nu... 
(han gnäller nämligen över att linnelakan är för varmt)
...så fortsatte han..
-Det här var nog de skönaste lakanen jag sovit i...
Vad är det för något??
Hotellsatin sa jag...från Zebra Collection.
Å nog är det något speciellt med vita påslakan?
Lite sådär hotellyxigt är det allt...
Om du är sugen på att bädda lite hotelligt du med så
hittar du bäddseten här.
Det var några fler saker där i den påsen men dem kikar vi på en annan dag..

Ha en finfin onsdag!
Kraaaam Katarina

4 kommentarer:

  1. Snyggt. Ser verkligen inbjudande ut. Skulle ta lång tid för mig att komma upp på morgonen om jag hade sådana. Rättelse; än längre. Jag har semester och jag sover tyvärr bort en del av den ännu men nu börjar jag känna mig utvilad så nu ska jag tillbringa resterande semester i ett mer vaket tillstånd. Hoppas jag i alla fall.
    Ha en mysig tripp :)

    SvaraRadera
  2. Jaa tänk att det är så kul med goodiebags! Och den du ordnade var ju bara så bra! Vi älskar lakanen, så sköna! Ha så trevligt på storstadssemestern i nya bilen! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Sensation of coolness and give it fluffy bedding. It's gorgeous.
    I want an unforgettable summer!
    Warm regards, Mia

    SvaraRadera
  4. Ser riktigt mysigt ut! Lyx med hotellakan ju :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥