Follow my blog with Bloglovin

torsdag 30 juni 2016

O´what a day......

Hallå där!

Jag tycker det känns som om det är lördag...;)
Det är ju det som är det fina med att ha semester....även fast det bara är för några dagar...
Dagarna flyter liksom ihop.

Vi hade en underbar eftermiddag i går.
Vädret var alldeles lagom.
Lite disigt men med en sol som letade sig igenom molnen
då och då.
Vi promenerade genom stan bort mot Djurgården och stannade lite här och där....

 På den mysiga restaurangen Ångbåtsbryggan åt vi
 en alldeles makalöst god middag.

Jag tog friterad gös och M tog skaldjursgryta.
Iskall dryck till smakade himmelskt då man gått långt...
Det är en vacker huvudstad vi har...
Å så själva konserten då.
M fick ju biljetterna som nyårspresent av mig och vi 
har sett fram emot den här resan sen dess.
Jag är ju som sagt inget superfan av Winnerbäck men huuuuuj 
vilken skillnad det är att höra någon live.
Å att stå där i solnedgången och gunga i takt tillsammans med
ca 8000 pers...ja den känslan är ju svårslagen.
Så avslutades konserten med ett stort fyrverkeri och vi hoppade
på en spårvagn tillbaks till hotellet.
Stupade i säng gjorde vi kan jag säga...
Det var ju en låååååång dag i går.

Nu är det ju en ny dag och först och främst står Fjäderholmarna på schemat.
Sen kanske vi har tur och får till en liten date med en fin vän..;)
Å i kväll tror jag det blir middag i gamla stan...
Jag äääälskar ju pasta och där finns ju den bästa av restauranger....

Ha en fin dag ni med!
Kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Vilken otur att vi missar varandra :( Hade varit kul att ses! Ska bli spännande att höra vad ni tycker om Fjäderholmarna? Lite nyfiken på vad du menar för restaurang i Gamla Stan? ;)
    Härliga bilder och visst är Stockholm helt underbart vackert! Tokgillar vår huvudstad! Vi åker imorgon em.
    Kram och ha en fortsatt fin kväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det är att göra såna där saker. Att skrota runt och njuta av tillvaron och stanna till där det ser mysigt ut. Livskvalitet!

    Kram Lena

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥