Follow my blog with Bloglovin

onsdag 8 juni 2016

Sponsrad Video: ICA reklamfilm 2016 v.23 - Soffexperterna

Gillar ni fotboll?

Alltså jag är ju inte sådär värst mycket för nån sport om jag ska vara ärlig...
(förutom dans och gymnastik då)
....jag tycker det är lite slöseri med tid att sitta o glo på tv´n
då de jagar en boll eller puck eller skaver runt på skidor.

Ica gillar jag ju däremot...å Ica reklamen är ju för rolig...
Ica är ju sponsor till landslaget i herrfotboll och stöttar projektet för mångfald inom sporten.


Har ni sett den här filmen?

Ett snabbt skratt liksom..;)
Det är ju jätte skoj att Zlatan och Stig tycker typ lika-samma...
Haha...och de har ju verkligen en hel del att lära av varandra....

Kram Katarina

Inlägget är sponsrat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥