Follow my blog with Bloglovin

lördag 16 juli 2016

Effektiv spastund

Jamen hallå!!
Här är det  ju ingen vanlig lördag i dag...
Nä i dag är det ju den första semesterdagen...;)

Den har börjat med sovmorgon, långfrukost och ingentinggörande....

Nu tror jag allt jag känner mig lite sugen på att starta det där semesterstädandet...
Helknasigt ju...hur kan man liksom bli sugen på att städa??
Så är det i alla fall och då är det ju lika bra att rida på den vågen så länge den varar..;)
Börjar här...
...med spastund...
Hårinpackning och duschskurning...
Effektivt....det blir rent på väggarna samtidigt som jag blir ren i håret..;)
Spastund både för mig och för badrummet....
I kväll ska vi med Lejonen på roligheter...det är lika bra att rivstarta ju..;)
Hoppas din dag också är en toppendag!
kram Katarina

4 kommentarer:

  1. Mn vad bra att göra två flugor..... Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Smart med rengöringsmetod :-) Fint blev det!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Haha, jag är ju precis likadan! Startar semestern med storstädning! Så skönt att hinna med det i sin egen takt ;)
    Hoppas ni hade n trevlig kväll!
    Kram och ha nu en fin semester!
    /Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥