Follow my blog with Bloglovin

onsdag 20 juli 2016

Lite paus i semestrandet....

 Tjoohooo...

Har ni det bra?
Hos oss går det i 190 just nu..;)
Å det är mycket mat här i bloggen märker jag.....
Men det är ju typ när vi äter jag har tid att fota...;)
 Färska ekologiska hamburgare blir ju toppen som lite snabblunch då man har semester...
Å eftersom vi är där på andra sidan huset och jobbar känns det ju fint att
få kliva över till den här lite mer färdiga sidan och njuta en stund.
 Jag är nog lite som skalman..ni vet...mat o sovklockan...
Får jag inte mat med jämna mellanrum slutar jag att fungera...
Men efter en sån här stund då är man fit for fight och kan fortsätta
semestra där på andra sidan huset bland brädor och färgburkar....
I kväll drar vi däremot in till stan på middag...
Vi blir halva släkten så det blir skoj...

Kram Katarina

2 kommentarer:

  1. Härliga sommarbilder du bjuder på och ja, bloggen får man ta när tid finnes dessa sommardagar! Ja här har du en skalman till, äta och sova (ofta och mycket) måste jag för att fungera :)
    Ha det gott nu!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Wooo underbart & gottit ❤️ ....
    Fortsätt njut av sommarlivet/Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥