Follow my blog with Bloglovin

lördag 30 juli 2016

Städarlördag

 Hallå på er!
Har ni haft en bra lördag?
Här var vi i full färd med att sätta panel på andra sidan huset då himmelens portar öppnade sig...
Haha...som två dränkta katter linkade vi in efter att ha täckt över verktyg, tagit in dynor och 
sånt man inte vill ha dyngsurt av regn....
 I stället fick vi ta tag i projekt städa inne...
M har nämligen Herrmiddag här i kväll. Egentligen ska de spela poker men 
det där kortspelandet tenderar att bli kortare och kortare..
Nu är det i stället poolbad och 3-rätters....och en massa babbel.
Kortleken åker säkert fram lite senare förstås....

Tanken var att jag skulle pysa iväg härifrån men jag känner att jag har så mycket jag vill hinna med innan festen nästa helg så jag tänkte att jag ju kan hålla mig på övervåningen...
Tur att det kommer nån ibland så man liksom blir tvungen att röja runt några varv inne...:)
Den där storstädningen som skulle ske i hela huset innan semestern....skulle ju sen ske under semestern.....nu får den nog bli efter semestern...haha...

Ha en fin lördagskväll!
Kram Katarina 

1 kommentar:

  1. Tänk att jag behöver också extra press för att här ska hända något. Hoppas kvällen blev bra. Kram Anette

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥