Follow my blog with Bloglovin

måndag 29 augusti 2016

Fårfällar och lerkrukor

 Tjena tjena...
Ett väldans sent inlägg från mig i kväll...
Jag jobbade så himlans länge i dag så jag hann bara hem och kasta i mig mat innan
vi åkte till gymmet....heja heja... (japp nästan lika tråkigt fortfarande..;)
 När jag och lilla mammis var i väg på vårt årliga lilla sommarmys köpte jag den här fina krukan.
Den passade ju perfekt nu då mina två monstera (heter de så?)
Behövde flytta ihop i en större kruka...
Köpte en mindre också...ääääälskar slitna lerkrukor.
Så nu huserar den där i hörnet tillsammans med en extra stol i stället för det lilla 
bordet som stod här tidigare.
Spegeln är köpt på Mio för några år sedan och stolen är loppad för 40kr..;)
Nog är det bra mysigt med fårfällar!!
Fårfällar, lerkrukor och tända ljus...japp hösten kan få komma...;)

Kraaaaaaaam på er!
Katarina

3 kommentarer:

  1. Tjusig kruka! Blev ett sent inlägg här också.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Passar perfekt hos er! Så snyggt! Jo, den heter nog Monstera. Har en jag med, men den är så "klen". Den har vuxit rätt mycket på höjden sedan jag köpte den, och jag har planterat om den... men den blir liksom inget fylligare. Din var mycket finare! Ska börja ge min blomgödning får se om det hjälper ;)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Snygg kruka,och fårfällar är så fint.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥