Follow my blog with Bloglovin

fredag 19 augusti 2016

Fredagsdrinken

Hej heeeej!

Har ni haft en bra dag?
Jag startade min dag hos frissan. Nu är de grå borta för ett tag igen..;)
Sen blev det lunch med M och jag hann minsann slinka in o köpa en bikini på superrea...
Tralalalalalalaaa...någon åker ju till Grekland om 2 veckor...tralalalalalalaaa...

Sen åkte jag faktiskt hem och slumrade en stund.
Bara 5 timmars sömn i natt kändes...
Nu har vi nyss tagit en långpromenad och haft hundspa här..
Så nu är den lilla vita vit igen..;)
Så är det ju fredag och vägardag...
Hur har det gått då?
 Inte alls...:(
Eller jo jag har följt mina pluppar till punkt o pricka...eller snarare ätit för några...
Men vågen visar +-0....inge skoj....men det är ju inget att deppa för..
Det går ju ofta i trappsteg så det är bara att skutta vidare mot nästa fredag...
det är ju faktiskt det som är så bra....det kommer nya fredagar..;)

Å näää alla ni som säger att jag börjat bygga muskler...
Det har jag INTE...för träningen har uteblivit helt den här veckan...
Å förresten bygger man inga muskler som väger mer än man gör av med så snabbt och på
bara lite vardagsmotion...

Hur som helst så blev det som ni ser en super och helt O-pluppig
fredagsdrink här..
Färskpressad äppeljuice med en massa is...

Så skål och mysig fredag önskar jag er!
Kraaaaam Katarina

9 kommentarer:

  1. Hej! Jag är en sån där "anonym" som är inne o kikar på din blogg ganska ofta. Halkade in här för evigheter sedan o efter det var jag fast! Vill bara att du ska veta att din blogg är helt underbar, känns som att man känner dig o du känns så himla jordnära med allt som du delar med dig av. Jag är övertygad om att det finns många som mig..."anonymusar" (konstigt ord det blev :)) som bara tittar o njuter, o aldrig ger sig tillkänna. Heja dig! Sluta aldrig blogga! /Kram Bitte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ååååå...åååååå.... Du anar inte hur glad jag blir över dina ord!
      Det är när man får sånna här hälsningar man liksom får en extra kick att fortsätta...;)
      Jag kan inte sluta blogga än...haha...har för många ord som måste få komma ut först...

      Å jag tror säkert du känner mig rätt bra... jag är lite som en öppen bok..
      Dom jag känner IRL som läser min blogg säger att: "-den är ju du....det är ju så som du är och du skriver som du pratar"

      Såklart finns det en massa massa som jag utelämnar men det jag skriver är rakt igenom jag.

      Stor stor kram till dig "anonymus-Bitte" Du gjorde just min kväll!

      Radera
  2. Ja men, det är ju så det är. Känner precis om ovanstående. Du är ju helt fantastisk. Allt du skriver blir såå äkta och roligt. Du gör ju våra dagar, vi som följer dig. Bra att du är lika positiv fast du inte tappat ett gram denna veckan. Du räknar väl inte "pluppar" i Grekland. Ha det allra bäst. Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du min fina "vän"..blir alltid lika glad då du skriver...känns ju lite som jag känner dig med...
      Vi tränar ju nästan ihop....hehe eller just nu är det ju bara du som tränar...men nästa vecka då jäää...icken...

      Nej i Grekland tänker jag inte räkna pluppar men jag ska försöka att inte vräka i mig...
      Ska försöka välja frukt i stället för chips på stranden osv.... men nää där tänker jag äta det jag känner för och är sugen på...
      Mycket fetaost o tomater...;) muuuuums...
      De där kilona man går upp utomlands brukar man gå ner rätt snabbt då man kommer hem igen...;)

      Ikväll laddar jag med äppeljuice för i morgon kör vi kräftskiva här å då vill jag ha många pluppar kvar.....;)
      Då ryker hela veckobonusen...;)

      Kram på dig o ha en fortsatt trevlig helg!

      Radera
  3. Så kan det vara ibland, jag veeeet! jag har gått upp japp hur roligt är det liksom. men jag gråter lite och kämpar på... Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen Pia...gråta ska man inte göra över spilld mjölk vet du väl....
      Du är bäst...heja heja!
      Kram

      Radera
  4. Låter som en bra dag ändå även om du fått få timmars sömn. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. För mig är du ändå den finaste Katarina jag vet. Med eller utan pluppar, bara så du vet <3
    Å jag vet också att det är helt och hållet för DIN skull så det förstår jag vännen.
    Men bara så du vet :)
    Puss o kram!
    Här kör vi party party ikväll med M:s jobbarkompisar, resp o barn :)))

    SvaraRadera
  6. Så gott med nypressade äpplen! :-) Även om de inte har speciellt fin färg när de kommer ut, ska nog inte tala om vad jag tycker det ser ut som i glaset.. ha ha!

    Kraam Therese

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥