Follow my blog with Bloglovin

tisdag 9 augusti 2016

Nya kuddar

Hallå och godmorgon!
Fast jag la mig 21,30 i går känner jag mig trött fortfarande....haha...
Jag är alltså inte 20 längre....;)!!??

För ett tag sedan köpte jag så fina kuddfodral som jag glömt tipsa om.
De heter Ramas och är från Boel & Jan.
Så så himla fina och jag älskar färgen.
Köpte gröna också men de får ni se en annan dag.
Du hittar dem hos Ambiness Home.se
En för mig ny butik. En himla massa fint hittar man där och bra priser.
Det behövs ju inte mer än så här för att ett helt rum ska kännas nytt o fräscht.
Jag vet att många börjar känna sug efter lite ny inredning så här när hösten börjar närma sig...
Jag önskar att det var så för mig med...
Alltså att det där suget tog små uppehåll....
Haha...
För mig går det liksom aldrig över och jag njuter lika mycket alla årstider
av nya kuddfodral eller av att flytta om krukor och ljus....
Så knäpp är jag...;)
Ha en fin dag hörni!
Kraaaam Katarina

4 kommentarer:

  1. Hello,
    very nice blog,inspiration photos,beautiful home.
    Have a nice day.
    Renča

    SvaraRadera
  2. Underbara kuddar! Älskar mönstret. Såg att de hade lampskärmar i det tyget på Vågskvalp, en liten inredningsbutik vid Bråviken. Finns även i grönt! Höll i den länge...
    Men du och dottern var smashing på festen i lördags! Bra initiativ!! Kul på köpet också, härligt!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Fniss... där köpte jag också mina senaste nya kuddtillskott i våras ;) Fast en annan variant, men från Boel och Jan ;)
    Så snyggt du har! Tokgillar blått och det kommer nog hänga kvar för alltid lite här och där hemma nu!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Mycket fint!! Älskar denna färg på kuddarna. Kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥