Follow my blog with Bloglovin

måndag 12 september 2016

Heat Lotion

Ordinerad massage med heat lotion och vila med värmekudde blev jag tidigare
i dag av bästa Emmi....
Så nu ska min man få jobba lite...;)
 En bok, mjuka kuddar och tända ljus....det la jag själv till...

Mina muskler i muskelfästet mellan ryggen o rumpan måste bli varma så blodet strömmar igenom...
De trycker på nerverna så det blir en ischias liknande smärta... å så värker det i svanskotan...

Inget muntert inlägg här ikväll...
Men ibland är ju livet så...
Då får man välja att göra lite mys av det i stället...;)

Heat lotion är förresten något man inte kan vara utan...helt perfekt att massera in
på ömma ställen...å så luktar det ju så gott tycker jag...
Jag har köpt min här.

Så kram på er och hoppas att ni myser ni med...

Kraaaaaam Katarina

(detta är ett helt och hållet O-sponsrat inlägg!!)

5 kommentarer:

  1. Hua hua alltså...:( Inget kul att ha ont...
    Vet ju...
    Jag tycker att jag tränar allsidigt, men det är klart, mycket skrivbordsjobb sliter på nacke, axlar o rygg ju...
    Hoppas mannen din är bra på att massera <3
    Kramar i stora lass kommer här!

    SvaraRadera
  2. Usch ischias är baske mig inget att leka med, hoppas att du får riktigt bra massage och återhämtar dig snabbt.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem och vilken tur ni överlevde båtfärden. Kan inte varit trevligt om din rygg värkte redan då. Ja visst är heatlotion bra. Hoppas du blir bra snart vännen, så vi kanske kan få till en lunchdate,
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Godkväll igen! Måste bara säga den boken är bra. Hon skriver så mysigt. Kul att höra vad du tycker.
    Var nu rädd om dej .
    Kram Helene

    SvaraRadera
  5. Men stackars dig. Inte roligt att ha ont och vara orörlig. Hoppas det hjälper med massage. Låt mannen jobba. Hi hi. Kram Inger

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥