Follow my blog with Bloglovin

torsdag 20 oktober 2016

Spadag i dag....för både mig och badrummet...

 Gäääääsp och tjeeeeena, tjeeeenaaaa.......

Sally och jag tog sovmorgon i dag och hade det så himla mysigt där i den varma mjuka sängen
ända tills en skata där ute satte stopp för myset.
Om man är en vovve måste man ju skydda huset från skator...så det så!!

Hur som helst så tror jag den där sega sega kolan jag haft innanför pannbenet hela veckan 
börjar mjukna nu...trött som tusan är jag fortfarande men jag tänker att om jag 
boostar mig med en massa mys så borde jag ju vara mig själv igen lagom till helgen...;)

 Tänkte hänga här inne en del i dag...
Packa in håret och saltskrubba, tända ljus och ta hand om mig själv
så där ni vet som alla borde göra en stund då och då.
Å eftersom jag gillar att vara lite effektiv även då jag har egen spastund tänkte jag att
jag ju så sakteliga kan städa här inne.......precis som jag brukar...
Win win.....spa för både mig och badrummet på samma gång...
Jag menar...ett badrum förtjänar ju också att bli omhändertaget...;)
Jag skulle behöva ta fram slippapper och färgburk 
för färgen har skavts av på flera ställen på luckorna.....
Ni vet en sån där grej man drar sig för att ta tag i men som går himla snabbt då man väl gör det.

Men jag tror jag börjar med att vila lite på soffan.....
Det tar på krafterna att ha sovmorgon..;)

Kraaaam Katarina

3 kommentarer:

  1. Vad härligt. Ha en toppen dag och snart blir du nog piggare. kram

    SvaraRadera
  2. Ou nou es its beautiful, eli suomeksi, kaunista!

    SvaraRadera
  3. Man ska inte ta ut sig för mycket när man nyss har mått dåligt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥