Follow my blog with Bloglovin

tisdag 20 december 2016

När man äntligen får rulla ut röda mattan!

Hej!

Alltså jag vet inte riktigt vart min energi i går kväll kom i från men plötsligt var klockan tolv
och väggar, socklar, lister och golv var färdigmålat.......
Allt förutom dörren och en list under fönstret i det gamla tv-rummet är äntligen färdigt.
I lilla hallen utanför (som numera hänger i hop med gamla tv-rummet)
återstår ännu en del, men just nu njuter jag av att det innanför den nedrivna väggen är färdigt...
Å sååååååklaaaaaart var jag ju tvungen att rulla ut den röda mattan i morse....
Såååååklaaaart!

 Även fast fönstret varken är putsat eller helt blivit av med maskeringstejp var jag ju tvungen att ställa 
dit en adventsljusstake....det är ju ändå julafton om bara några dagar...;)
Måste ställa tunga saker på mattans hörn..;)
 Å damen från vardagsrummet har fått flytta upp en våning...
Det är till att komma upp sig här i livet....
(haha, kunde inte låta bli...;)
Å där bakom den stängda dörren ska det alltså bli nytt tv-rum, men det får vi börja med efter jul.

Ha en toppentisdag!
Kraaaaaam Katarina

7 kommentarer:

  1. Så snyggt och vad fuktiga ni är.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Sååå duktiga ni är & visst är det väl härligt när den där typen av energi kikar förbi ^^ kram kram //Louise

    SvaraRadera
  3. Fiiint! ja man är ju så ivrig att få dit piffet när man rustar. Hoppas det blir klart allt till julen så du kan njuta sedan. Kraaam pia

    SvaraRadera
  4. Oj oj vad härligt när allt blir färdig. Så snyggt det blev!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt. Men...vad snabba ni är, trots att ni verkar vara borta mycket också. Men det är väl så, att allt som är roligt, det hinner man. Kraaam Inger

    SvaraRadera
  6. Vilken energi ni har. Ni är som två duracellkaniner hi hi hi. Såklart skulle röda mattan rullas ut så man kan känna in rummet.Kul att ni hann. Kramen Helena

    SvaraRadera
  7. Ååå,så kul!! :) Vad himla fint!! kram

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥