Follow my blog with Bloglovin

måndag 13 februari 2017

Extra allt....

Hej heeeeej...

Den här veckan....den här veckan blir det extra av allt...
Extra träning för att komma i gång igen...
Det är ju bara 3 veckor kvar till Alperna så benen mååååååååste tränas....
ska nog snart bära in pjäxorna också så fötterna får börja vänja sig med de där hårda 
klumparna.... tänker att jag kan ha dem på och Afterskia lite var o varannan dag...hehe...
Ååå shiiiiiitt kom just på att jag ju inte har något pass....
Måste nog ta o fixa det rätt snart....;)
Får bli en extra sväng till polisen då och försöka göra mig extra snygg innan...;)
 Extra bra mat...
Extra sömn....hmmm...måste bli bättre på att komma i säng tidigare...
Extra besök hos tandläkaren....huuuuuu är verkligen rädd för tandläkaren....:(
Extra mysig torsdagslunch med en fin vän...
Extra mycket firande.....
I morgon är det ju alla-hjärtans dag å det måste ju firas.....
...sååååååklaaaaart...

På torsdag har vi varit förlovade i 26 år och det måste sååååklaaaart firas det med...
Å sen på fredag...
...ja då har jag inte riktigt kommit på än vad vi ska fira men jag har i alla fall
bjudit ut min man på date...
Han har ingen aning om vad vi ska göra och eftersom han läser 
min blogg kan jag ju inte skriva det här...;) 
Men det kommer bli en datenight som heter duga
och jag tycker halva nöjet är att bara få kalla det för datenight....haha...
Å helgen sen då?
Jamen den blir säkert något alldeles extra den med...;)

Ha en lovely måndagskväll!
Kram Katarina

(mina bilder från hotel Pigalle)

3 kommentarer:

  1. Mycket extra här. En extra kram från mig // Anette

    SvaraRadera
  2. Så skönt när livet är lite "extra"! Som att roa sig typ jämt ;) Fniss... Ja, vi är faktiskt alldeles för bra på att roa oss och ta hand om varandra, så det blir inte mycket gjort hemma, inte haha... :) ;)
    Så ljust och fint med gardinerna i vardagsrummet! Och visst verkar du ha evighetsblommor! Tycker ofta att man kan ha blandbuketter kvar rätt länge, eftersom en del av blommorna i den står sig riktigt länge! Bara att plocka bort de vissna och som du gjort:ersätta med nytt ;) :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥