Follow my blog with Bloglovin

fredag 17 februari 2017

Man kan ju behöva skämma bort sin man ibland...

 Hej hej...

I dag är jag ledig och ska strax dra i gång en riktig röjarfredag här.
Ordet röja passar liksom bättre än ordet städa just nu...;)
Å sen...ja sen är det ju DATENIGHT.....
Det blir myyyyyysigt det..;)

Jag har inte hunnit fota några nya bilder än så vi kikar på några
pics från vårt firande i går kväll.
M hade ju legat borta på jobb igen och kom hem så där småtrött som man kan bli 
då man kört långt i dåligt väglag.....
 Så i går var det han som fick slå sig ner på pallen vid köksön med ett glas
och bara vara snygg medans jag lagade maten...
(jag tycker ju annars att det är mer rättvist då det är tvärtom)
Hur som så var valet av vad jag skulle bjuda min man på ganska självklart...
LASAGNE...
Mattias ÄLSKAR lasagne....å det ska helst vara min.....stort hjärta på det...;)
Så hade jag slagit på stort och köpt en flaska riktigt gott vin
å så fick han Wiskey utav mig som present..
Å i kväll som sagt...fler överraskningar...
Jag är visst inne i ett
Skämma-bort-min-man-stimm
Det kan man ju komma in i ibland....;)
 Lite efterrätt kan man ju få när man firar förlovningsdag...

Å när vi tog med Sally ut för att hämta ved så envisades jag med att minsann också bära en massa.
M tog den stora trälådan och jag staplade vedträn i famnen så många jag kunde bära...
Så kom jag ungefär 10 meter så snubblade jag och trillade raklång så vedträna for åt alla håll...
....hahhaaaa.....å jag bröt i hop av skratt för det måste ju ha sett så knasigt ut...
Å M försökte inte ens hålla sig för skratt.....fast sen fick han pussa en lång stund på mina händer
så det onda skulle försvinna....
Å efter det äventyret var det bra mysigt att kura i hop sig intill den här lilla trasselsudden 
och prata om alla möjliga (O)viktiga saker..

Haaaaaaa det!
Kraaaaaaam Katarina

9 kommentarer:

  1. Vilken härlig mystorsdag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Så härlig kväll ni fick. Och hoppas du får en fin fredag också. Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer vi alla gånger att få..;)
      Önskar dig med en fin fredag!
      kram

      Radera
  3. Åh, vad ni myser. Mest varje dag. Bra. Spännande att höra vad ni ska göra ikväll. Härliga underbara bilder och fint inlägg du gjorde igår. Ha det riktigt underbart ikväll. Kraaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det här är en riktig mysvecka..;) Jag kan ju inte skriva vad vi ska göra eftersom M läser här..;)
      Kram o ha en fin helg du med!

      Radera
  4. Å vad ni myser och det gör ni så rätt i! Härligt par ni är och fina♥

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder på er två som unga. Länge leve kärleken! Blir lite rörd. Så glad för er skull. Ha en jättemysig kväll.

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥