Follow my blog with Bloglovin

söndag 5 mars 2017

Vår i vårt kök....

Hallojsan!

Vilken härlig söndag va?
Fågelkvitter utanför fönstret och vårblommor här inne...;)

Vi åkte lite spontant över till våra rara vänner A och T i går.
Det är med dom vi ska till Alperna och vi var ju liksom tvungna att
fira att det bara är en vecka kvar nu...;)

(Å nä M hade inte druckit av bubblet ni såg på bilden i går så han körde dit å så tog vi taxi hem..;)

 Så glad för mormors gamla våg...

I dag ska jag åka och bebissnuffsa minsann...
Vi är några tjejer som ses lite då och då och den yngsta i gänget
har just fått en liten...;)
Så i dag blir en mysig dag med en massa skratt och gos helt enkelt!

Kram på er!
Katarina

5 kommentarer:

  1. Hej snäckan!
    Åååååå va mysigt med bebisgos <3
    Å så vårigt och fint i ert kök!
    Jag rensa och säljer av för glatta livet jag ;) Men det känns skönt, det kostar ju samtidigt en del att fixa till allt som vi gör... Å sen behövs det ju en del till styling. Är på jakt efter ett överkast i sammet till stumpefian. Hittade ett på Mio till halva priset, men det visade sig bli för kort... Sen kan man ju hitta för tusentalskronor med... Men ja, du vet;-)
    Ha nu en supermysig söndag!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Så vårigt ni har det i köket. Härligt, man får så mycket mer energi utav det! :)

    Ha en fin söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Härligt att ha vår inne i köket redan.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Härligt vårligt och fint i ert kök! Jag har också en sådan gammal hushållsvåg som jag fått av min svärmor. Men min är turkos. Mysigt med bebis-gos...
    Kram/Maria

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥