Follow my blog with Bloglovin

torsdag 26 november 2015

Sängkappa

 Hallå där!

Jag tänkte vi skulle kika in bara lite grann sovrummet en stund...
Där inne blev det ju fullt med papper och pärmar då vi renoverade lilla kontoret.
Nu när det är färdigt är det ju på sin plats med en extra extra uppfräschning..;)
Jag har lääääänge velat ha en sängkappa till sängen.
Jag har tänkt sy en..men eftersom jag tänkt det i säkert 10 år nu...
(lika länge som vi haft det vita överkastet från Olsson & Jensen)
....fick jag till slut nog och beställde hem en....
 Skrynklig och ostruken är den nu på plats...
Var ju tvungen att se så den passar först...;)
Det gör den ju!!
Å..sådär ljuvligt fin och det blev prixis så bra som jag sett framför mig.
Vår säng är ganska hög så jag valde en kappa från Himla i kraftig bomull som är 52cm bred.
Eftersom jag hade en bra rabattkupong blev priset inte så rasande högt.
Du hittar den här.
Dessutom får man just nu 20% rabatt på hela sortimentet med  Rabattkod: 325440
Jag lovar att jag ska stryka den...hihi... vilken dag som helst..;)
 Sängen kändes genast mer komplett...
Knepigt det där...att så lite kan göra så mycket!
Nu behöver bara fönsterrutorna få sig en omgång men det får bli en annan dag...
Jag ska ju som ni vet på en mycket mycket
VIKTIG födelsedagsmiddag i kväll...;)

Kraaaam Katarina

4 kommentarer:

  1. Åh så fint och härligt att se att fler skippar strykningen ;-). //Sofia

    SvaraRadera
  2. Snyggt och lyxigt med sängkappa. Lite skrynkel är väl bara häftigt. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Verkligen! Tycker inte heller att det stör med "skrynklet".

    Kram // AH

    SvaraRadera
  4. Superfint sovrum! påminner väldigt mycket om vårt! Förutom att ditt verkar lite mer ombonat och mysigt :)

    SvaraRadera

Heeeej!

Å vad jag blir glad för att just du vill skriva
en liten hälsning här.
Det värmer och går rakt in i mitt hjärta!
Kraaaam Katarina
♥ ♥ ♥